WOWbiz.ro iti dezvaluie 10 obiceiuri alimentare care te transforma intr-un maestru al sexului!

Viata ta sexuala poate fi imbunatatita mult mai usor decat incercand toate afrodisiacele cu efecte nedovedite.

Distribuie pe:

fara descriere

Cel mai bun lucru pe care poti sa il faci pentru o viata sexuala sanatoasa este sa ai o alimentatie echilibrata, spune Dr. Beverly Whipple, coautoarea cartilor „Stiinta orgasmului” si – „Orgasmul – ghid de raspunsuri”, citata de sfatulparintilor.ro. Indicatiile si contraindicatiile alimentare va vor imbunatati  sanatatea in general, dar mai ales viata intima.

1. Mananca un mic dejun echilibrat

Aceasta masa ar trebui sa includa proteine si fibre, de exemplu: iaurt cu fructe de padure sau unt de arahide cu paine integrala prajita. Digestia acestei combinatii dureaza mai mult asa ca vei avea energie toata dimineata ceea ce te va impiedica sa iei decizii nocive mai tarziu, spune dr. Susan Kleiner, nutritionist si autor al cartii „Power eating” (Puterea din alimente). Mai multa energie inseamna ca nu vei fi morocanos si sleit de puteri cand te intorci de la munca si poti sa te bucuri de putinul timp cu partenerul.

2. NU te imbuiba cu carbohidrati

O masa bogata in carbohidrati este un dezastru. Glicemia ti se va ridica apoi va cobori rapid si te va lasa obosit. Singurul lucru de care vei mai fi in stare va fi sa dormi.

3. Bea multe lichide

Daca esti hidratat esti mai alert atat mental, cat si fizic. Bea doua cani de apa dis de dimineata dupa ce te trezesti deoarece este cel mai deshidratat moment al zilei. Serveste gustari bogate in apa si bea apa si bauturi cu putine calorii pe toata durata zilei.

4. NU bea prea multe lichide cofeinizate

Sigur ca ceaiul sau cafeaua te trezesc dimineata si te ajuta sa te concentrezi, dar daca bei toata ziua bauturi cofeinizate, energizante etc vei fi nervos la sfarsitul zilei si, mai ales, fara chef de sex.

5. Mananca legume cu ulei de masline si ciguleste alune

Grasimile sunt necesare producerii hormonilor sexuali, testosteron si estrogen. Daca tii o dieta foarte redusa in grasimi, nu vei avea un nivel potrivit al acestor hormoni care sunt importanti pentru femei, si libidoul tau va scadea. Mananca grasimi sanatoase, nesaturate cum se gasesc in: uleiul de masline, peste, alune de padure. Include si grasimi care sunt bogate in acizi Omega 3, care te pot ajuta daca suferi de o depresie slaba sau ai disfunctie bipolara. De asemenea, previne sindromul premenstrual sau bufeurile tipice menopauzei, stari in care iti piere pofta de sex.

6. NU manca prea multa carne rosie si produse prajite

Grasimile saturate nesanatoase se pot depune pe artere si le pot bloca – deci pot determina un flux sanguin scazut. Astfel zonele genitale ajung sa fie mai putin irigate, ceea ce presupune ca femeile vor ajunge mai greu la excitatie, iar barbatii la erectii.

7. Consuma carne de pui, peste si carne slaba

Dopamina este hormonul asociat cu sentimente de fericire si de dragoste. Daca nu ai destule proteine in alimentatia zilnica, nivelul de dopamina din creier scade si automat libidoul. Dopamina ajuta de asemenea in cazul disfunctiei erectile la barbati.

8. NU manca snacks-uri si junk food

Nu sunt bune pentru sanatate si nici pentru greutate. Daca te simti grasa, iti pierzi increderea in sex-appealul tau. Si cu siguranta nu vei fi nerabdatoare sa te dezbraci si sa te bagi in pat pentru o partida de amor. Multe femei considera ca nu sunt destul de atragatoare ca sa faca sex, spune Dr. ginecolog Judith Reichman.

9. Bea un pahar de vin la cina

Un cocktail sau un pahar de vin te pot ajuta sa capeti dispozitie romantica. Starea de calm si relaxare pe care o ai dupa un pahar vor contribui din plin la starnirea libidoului.

10. NU exagera cu bautura

Ce e mult strica, intotdeauna! Prea mult vin, bere sau spirtoase pot sa dauneze sistemului nervos central. Devii somnoros si dorintele sexuale iti scad. De asemenea, este mai greu sa te misti cand reflexele iti sunt incetinite.


Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate