kanald.ro
Stiri
7 secrete de la vedete, prin care poți crește succesul magazinului alimentar
Multe personalități, actori, cântăreți sau sportivi au propria afacere, sunt antreprenori și fondatori ale unor brand-uri de succes. De cele mai multe ori însă, nu ne dăm seama de acest lucru.
Ei bine, de la astfel de vedete am aflat 10 secrete prin care și tu îți poți crește succesul afacerii și care se pot aplica și în cazul unui magazin alimentar.
1. Mobilierul pentru magazin
Prima impresie la intrarea în magazin contează în atragerea clienților. În ziua de azi, unii oamenii privesc prin geamurile magazinelor și nu se mai deranjează să intre dacă ceva nu este pe placul lor. În magazin afișarea produselor alimentare trebuie să fie elegantă iar pentru asta sunt necesare diferite sisteme de rafturi.
Pentru a avea cel mai atrăgător mobilier de prezentare și depozitare a produselor ar trebui alese rafturi pentru magazin, concepute special în acest scop: https://bigg.ro/pentru-magazin.
Pentru a stimula clienții să cumpere și să revină la magazin, este recomandat și mobilierul autentic, care are un design atractiv și care creează și o atmosferă mai plăcută bunurilor expuse cumpărătorilor. Poți alege de exemplu un mobilier pentru delicatese, pentru vinuri, pentru produsele locale, etc.
Varietatea produselor care vor fi pe rafturi este mare și unele dintre ele eliberează mirosuri (cum sunt condimentele, esențele) care stimulează simțurile clienților. Unii oameni de afaceri profită de acest lucru și uneori expun și câteva produse deschise, precum un pachet de cafea sau de ceai pentru a stârni poftele și a convinge oamenii din magazin să cumpere.
2. Reclame care să țintească inima potențialilor clienți
Prin mesaje, reclame, publicitate se pot spori șansele de cumpărare și se crește numărul de clienți. Un magazin alimentar din cartier trebuie să ofere clienților articole de care aceștia sunt în mod frecvent interesați. În plus și prețurile ar fi bine să fie atrăgătoare, pentru a convinge clienții să vină în magazinul alimentar.
O idee bună ar fi și folosirea reclamelor prin care se trimit mesaje către clienți, dar și selectarea unor produse care vor fi depozitate pe rafturi luând în considerare preferințele, aromele, obiceiurile locale de cumpărare ale oamenilor.
3. Atrage atenția asupra magazinului prin produse locale, sănătoase
Orice magazin alimentar care spune o poveste poate atrage atenția clienților în ziua de azi. Povestea poate fi creată prin produsele locale, care provin de la diferite ferme din țara noastră și care sunt considerate mai sănătoase decât cele din supermarket-uri, care provin din străinătate.
4. Impresionează clienții prin produse de calitate, noi
Mulți oameni sunt interesați de magazinele care oferă oamenilor posibilitatea de a încerca gustul unor produse noi. Ar fi o ideea bună dacă vei oferi cumpărătorilor mostre de produse în mod gratuit zilnic, astfel ei vor putea gusta un produs alimentar înainte de a-l cumpăra și asta le va face experiența la cumpărături în magazin mult mai interesantă.
Citeste si: Durere in partea stanga a corpului – cauze si remedii - catena.ro
5. Angajați serviabili și zâmbitori
Nu este nimic mai plăcut decât să constați că și în ziua de azi există angajați politicoși și dispuși să te ajute în magazin, să găsești anumite produse atunci când te grăbești. Unii oameni duc un stil de viață agitat în ziua de azi și sunt nevoiți să ia decizii de cumpărare rapide, de asta uneori cer sfaturi și de la angajații din magazin despre anumite produse (unde le pot găsi, care sunt ofertele, promoțiile). Prin urmare, angajații trebuie să fie educați și cu privire la produsele comercializate.
6. Aspectul magazinului
Magazinul alimentar din cartier trebuie să aibă un aspect wow, să impresioneze mai mult prin ceva unic și tradițional, deci să nu imite supermarketurile. În plus, el poate ieși în evidență și prin faptul că se concentrează pe o anumită nișă de piață, cum ar fi produsele bio, sănătoase, care sunt convenabile ca preț.
7. Opțiuni online pentru magazin
Statisticile arată că oamenii preferă de multe ori să facă cumpărături online mai ales în aceste vremuri ale pandemiei, sau în orice caz să se informeze cu privire la produse, promoții, de asta magazinul poate avea și un site de prezentare, un catalog săptămânal, sau chiar ar putea oferi opțiuni online de cumpărare și livrare a produselor acasă.