kanald.ro
Stiri
9 tipuri de etichete necesare pentru afacerea ta
Una dintre regulile de aur ale bunelor maniere in afaceri este de a analiza atent fiecare detaliu referitor la produs pentru a te prezenta corespunzator in fata clientilor.
Indiferent de calitatea marfii, ambalajul potrivit este cel care are un impact major asupra deciziilor de cumparare a populatiei. Exigentele consumatorilor, concurenta acerba, dezvoltarea tehnologiei digitale si industrializarea pe care au cunoscut-o numeroase sectoare economice au contribuit la cresterea nevoilor unei colantari performante. Etichetele au devenit elemente esentiale pentru succesul unei business si o modalitate ingenioasa de recunoastere a brand-ului. Producatorii de top au inteles importanta acestora si investesc sume considerabile pentru a crea cele mai interesante afise, de la etichete autocolante de preturi sau pentru securitate si garantie pana la materiale cu destinatie speciala. Iata care sunt tipurile de etichete si cum poti selecta cele mai potrivite modele pentru afacerea ta.
Etichete autocolante de pret
O evolutie in procesul de comercializare, etichetele de pret sunt obligatorii in domeniul vanzarilor. Acestea reduc costurile si timpul alocat expunerii pretului pentru produse in diferite unitati. Pe langa pret, pe astfel de modele se pot imprima si date de identificare ale firmei, slogan sau alte detalii importante. Sunt disponibile in diverse variante si culori si se aplica foarte usor cu ajutorul marcatoarelor de pret.
2. Etichete autocolante reclosure
Se foloseste cu precadere in domeniul medical, industria de beauty sau alimentara si este o emblema a rentabilitatii. O regasim adesea pe pachetele de servetele umede destinate cosmeticii ori curateniei, fiind cea mai convenabila optiune de a pastra prospetimea si caracteristicile produsului. In domeniul alimentar, etichetele reclosure au ridicat standardele pentru stocare si fac permit reutilizarea ulterioara a unor alimente precum orezul, ceaiul sau cafeaua in ambalaj propriu. Totodata, acestea reprezinta un mod inedit de a promova marca mai ales ca clientii intra atat de des in contact cu etichetele.
3. Etichete no-label look
Deoarece prezinta un grad ridicat de transparenta, aceste etichete invizibile ofera impresia ca designul este imprimat direct pe ambalat ori produs. Sunt foarte raspandite in industria cosmetica ori productia de bauturi alcoolice deoarece scot marfa foarte usor in evidenta.
4. Etichete de securitate
Tehnologia avansata a permis crearea unor etichete valoroase pentru respectarea practicilor de securitate in diverse domenii. Rolul principal al acestora este de supraveghea trasabilitatea marfii si de a sigila produsele, prevenind astfel contrafacerea lor. Etichetele de securitate au ca arie de aplicabilitate domenii precum farmaceutic, cosmetic, de retail, auto, electronic sau logistic.
5. Etichete pentru sticle
Eticheta desavarseste orice sticla, mai ales in industria vinului unde se impun cele mai mari exigente si o eleganta aparte. Pentru realizarea acestui tip de etichete se folosesc materiale speciale de o inalta calitate si o gama variata de procese de finisare prin intermediul carora isi pot schimba culoarea la atingerea temperaturii optime de consum a bauturii.
6. Etichete durabile
Durable labels sau modelele permanente isi confirma statutul de a rezista chiar daca intra in contact cu lichide, detergenti ori diferite chimicale. Acestea permit identificarea produsului dupa perioade foarte indelungate deoarece beneficiaza de o componenta estetica valoroasa.
7. Etichete non-adezive
Afisele non-adezive, biletele ori tag-urile cunoscute si sub numele de RFID sunt folosite pentru marcarea unor componente sau produse individuale. Se folosesc adesea in industria textila in cazul promotiilor sau pentru personalizarea sticlelor la diferite evenimente. Etichetele de tip tag-uri contin un microcip si o mica antena ce permit codarea, imprimarea codurilor de bare ori a informatiilor vizuale. Marcate cu etichete non-adezive, produsele sunt usor de remarcat si ies in evidenta prin culoare ori aspect diferit.
Citeste si: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii - catena.ro
8. Etichete autoadezive neimprimate
Preferate datorita printabilitatii excelente, etichetele de acest fel sunt ideale pentru societatile de logistica, depozite ori firme unde este necesara inventarierea, identificarea rapida a produselor sau citirea codurilor de bare. Sunt dispuse in role ori in coli si rezista foarte bine la variatiile de temperatura sau lumina intensa.
9. Etichete cu destinatie speciala
Datorita tehnologiei specifice de productie, zona tiparita a unei etichete poate fi dublata sau triplata, fara sa ocupe spatiu suplimentar. Rezulta astfel etichete cu doua fete si cu trei fete, ideale pentru a imprima informatii detaliate intr-un spatiu limitat. Se utilizeaza frecvent in industria auto si cea cosmetica, insa si pentru promotiile derulate la diferite produse pentru a tipari regulamentele de joc.
Etichetele sunt utilizate in toate sectoarele economice fiind elemente de baza ale oricarui produs. Acestea fac parte din strategia de vanzare si promovare, de aceea este esential sa li se acorde importanta cuvenita in alegerea si proiectarea modelului optim. Foloseste etichete deosebite pentru a-ti scoate in evidenta produsul la raft si bucura-te de mai multa notorietate in randul consumatorilor!