Avertismentul care îngrozește planeta. Un asteroid periculos va lovi Terra? Când se va întâmpla

NASA a făcut anunțul. Un asteroid va trece pe lângă Terra pe data de 29 aprilie. Cât de periculos este?

Autor: O.N.

Un asteroid va trece pe lângă Terra

Un asteroid cu dimensiuni estimate la 2 kilometri va trece pe lângă Terra pe data de 29 aprilie, la ora 9.56 GMT (12.56, ora României). Specialiștii Centrului pentru studierea obiectelor din apropierea Pământului (CNEOS) din cadrul NASA susțin că riscul de coliziune cu planeta noastră este exclus.

Asteroidul 52768 (1998 OR2), descoperit de NASA în 1998, va trece la o distanţă de circa 6,2 milioane de kilometri de Terra, cu o viteză de aproximativ 31.300 de kilometri pe oră.

Citeste si: Anunț alarmant! România, afectată de o altă epidemie. Sunt zeci de mii de îmbolnăviri deja

Citeste si: Ce palmă i-a dat Sorin Bontea lui Florin Dumitrescu. Mai ține cineva minte?

Potrivit experților, în cazul în care obiectul cosmic s-ar ciocni de Terra, ar provoca „efecte la nivel global”.

Ceea ce a atras atenția în mod particular este faptul că în imaginile surprinse de specialiștii de la Observatorul astronomic Arecibo din Puerto Rico, asteroidul pare să aibă mască de protecţie a feţei, scrie CNN.

Asteroidul a fost inclus de NASA în categoria „potenţial periculos”, ca orice alt obiect spaţial care se apropie de Terra la mai puţin de 7.480.000 de kilometri.

Citeste si: România arde! Ce s-a pus la cale. Discuții explozive între interlopii români

Citeste si: România a fost zguduită de cutremur în urmă cu puţin timp!

Potrivit informaţiilor de care dispun specialiştii până în prezent, cel mai mare asteroid care a trecut pe lângă Terra este 3122 Florence (1981 ET3). Obiectul cu dimensiuni de aproximativ 4-9 kilometri a trecut pe lângă planeta noastră pe 1 septembrie 2017 şi mai este aşteptat să ne „viziteze” pe 2 septembrie 2057.

Urmatorul articol