Barem BAC sesiunea de toamnă 2021 - Proba la alegere, profil uman. Grila de corectare a subiectelor la Geografie, Filosofie, Sociologie, Logică, Economie şi Psihologie, la Bacalaureat 2021, sesiunea august
Barem de corectare la Geografie, Filosofie, Sociologie, Logică, Economie şi Psihologie la BAC 2021, sesiunea de toamnă.
Absolvenții claselor a XII-a şi a XII-a, care nu au pormovat examenul de Bacalaureat în sesiunea iulie, au mai avut o șasnă la examenul de BAC din sesiunea de toamnă. Candidații au susținut, miercuri 18 august, proba la alegere a profilului și specializării la examenul de Bacalaureat 2021, sesiunea de toamnă. Candidații de la profilul uman au avut de ales dintre următoarele materii: Geografie, Filosofie, Sociologie, Logică, Economie şi Psihologie.
BAC 2021, sesiunea august-septembrie. Barem de corectare la Geografie, Filosofie, Sociologie, Logică, Economie şi Psihologie
Subiectele la Geografie, Filosofie, Sociologie, Logică, Economie şi Psihologie au fost afișate pe site-ul Ministerului Educației la scurt timp după încheierea examenului.
Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a explicat că de anul viitor se va schimba modul de corectare la examenele de evaluare, inclusiv Evaluarea Națională și Bacalaureat.
„Văd că încă există neîncredere în tot sistemul că vom reuși pentru evaluarea la clasa a II-a, a IV-a, a VI-a și Evaluarea națională de la anul să avem corectare informatizată. Eu spun încă o dată că vom reuși și vom avea, pentru a elimina toate aceste situații”, a spus Sorin Cîmpeanu la Digi24.
„Pentru Bacalaureat va exista o pilotare. O să avem în fiecare județ un centru sau două de examen unde lucrările vor fi codificate, scanate, vom încerca să corectăm și rezultatele care, repet, sunt într-o altă situație decât cele de la Evaluarea Națională, unde subiectele, începând de anul acesta, au fost concepute în conformitate cu testele Pisa, unde fiecărui item îi este atribuită o competență. Atunci când corectezi pe fiecare item notele, nu numai nota globală, ai o imagine mai clară asupra competențelor. Acest lucru va trebui să se întâmple și la Bacalaureat, odată cu ținta pe care „România Educată” și-a propus-o, de Bacalaureat care să evalueze competențele și nu cunoștințele”, a explicat ministrul.