
In articol:
Relația dintre Brigitte și Florin Pastramă a ajuns într-un impas, iar toate certurile au pus-o la pământ pe frumoasa brunetă. Se pare că cei doi soți sunt din nou despărțiți, iar vedeta a ajuns pur și simplu la capătul puterilor, iar emoțiile puternice nu se mai opresc din a o copleși.
De câteva zile, Florin Pastramă are sufletul încărcat de griji. Nu doar că are probleme cu soția lui, dar trebuie să facă față și problemelor de sănătate cu care se confruntă mama sa. Brigitte spune că nu știe ce ar trebui să facă în această situație, căci nici nu mai poate rezista având în vedere relația tensionată dintre ea și el, dar nici nu poate face o mișcare, căci știe că Florin deja suferă din cauza mamei lui.
Brigitte suferă enorm! Căsnicia ei este din nou în impas
După certurile dintre ea și soțul ei, iar acum cu problemele de sănătate pe care le are soacra ei, Brigitte pur și simplu simte că a ajuns la capătul puterilor și nu știe ce să facă pentru a gestiona mai bine toată situația.
Citeste si: Pastila de a doua zi: Administrare, eficienta si riscuri
„În momentul în care omul acesta are niște probleme grave, eu nu sunt în măsura în care să arunc în el.
Brigitte și Philipp Plein, în război
Plein Philipp Patrick Hannes (pe numele lui real) a solicitat ca Brigitte să nu se mai folosească de însemnele brandului său, chiar dacă, recunoaște chiar acesta, obiectele vestimentare comercializate de vedetă erau originale.
Citeste si: Calendar ortodox 27 mai 2023. Ce sfânt este cinstit sâmbătă?- stirilekanald.ro
Citeste si: Scandal în restaurantul lui Brigitte Pastramă! Bruneta a intrat în atenția interlopilor
Mai arată că la dosar au fost depuse două e-mail-uri în care s-a purtat o corespondență între o persoană fizică, cel mai probabil doamna Brigitte S___, administratorul celor două pârâte, și o altă persoană despre care se susține că ar fi reprezentantul reclamantului, în care se bucură de calitatea de clientă a acelui magazin, ceea ce demonstrează cunoștință directă și intenția cu care au operat. Din al doilea e-mail ar reieși fracționată că acea persoană ar fi dorit să obțină o franciză, dar a fost refuzată.
Toate acestea conduc la intenția urmărită de pârâte, de a crea această falsă asociere cu niște produse ale reclamantului și transferul acestui magnetism al mărcilor notorii, în sensul în care doamna Brigitte S___ s-ar fi dorit a fi ambasadoarea modei, sau a haute couture-ului. Toate campaniile de publicitate și toate magazinele sunt operate după un manual extrem de strict și din acest motiv nu există nicăieri în București, în afara magazinelor, francizate, sau operate direct de concurenți, o altă activitate de promovare de felul celei săvârșite de pârâte”, se arată în dosarul care se judecă în acest moment la Curtea de Apel București.