
"Nu-s genul de client care să caute cârcotă. Nu-s genul de partener care vrea să se dea lovit şi să se vaite. Nu-s genul de cumpărător care la prima greşeală să sară de fund şi să umple netul de bălăcăreli zgomotoase. Ba chiar din contră… consider că oamenii au şi dreptul să greşească. Cred cu tărie că nimeni nu e perfect. Şi mai cred că a sancţiona aspru şi sonor fiecare nefericeală nu ajută pe nimeni.
(Sotia lui Cabral a pozat mai sexy ca niciodata! Cum arata Andreea Ibacka in costum de baie)
Ei bine, am păţit mai multe chestii neplăcute cu firmele de curierat.
– Alo, sunteţi la adresă? Ajung în 15 minute. A ajuns după 1,5 ore. Venisem din Victoriei până în Berceni doar şi numai pentru asta. Şi-a cerut omul scuze. I-am mulţumit şi-am sunat mai departe, să-mi anulez ce mai era de făcut.
– Coletul Dvs. va fi livrat în următoarele 24-48 de ore, în intervalul 10:00-18:00. Mă dau de ceasul morţii să fie cineva acasă, păzim castelul ca pe Farul din Constanţa… pe furtună. Nu vine nimeni. Primesc mesaj: S-a încercat livrarea, nu eraţi acasă. Dacă mai vreţi coletul veniţi să-l ridicaţi.
– Bună ziua, am încercat livrarea de trei ori astăzi. Fusesem acasă. O întreb pe domnişoară la ce adresă.
Nu ştiu. Dacă vreţi coletul veniţi să-l luaţi de la noi de la sediu. Îmi muşc limba şi întreb politicos cum fac asta. Vă fac legătura. Îmi bipăie un ton în telefon, începe o melodie imbecilă. Aştept. Şi aştept. Şi aştept. Închid şi mai sun o dată. Bună ziua, aţi sunat după încheierea programului, reveniţi luni. Week-end plăcut!…
Şi mai am din astea. Din păcate. Nu scriu asta ca să arăt cu degetul pe cineva anume.
Bănuiesc faptul că nu e un business uşor. Problemele, sunt sigur, se adună şi la ei. Până la urmă, totuşi, poate că ar fi mai interesant să creşti preţul livrării de la 14 la 16, 18 sau 20 de lei ca să ai loc de îmbunătăţiri şi să fii relaxat că lumea te laudă pentru cei 16, 18 sau 20 de lei… decât să te înjure de 14 lei", a scris Cabral pe blogul sau.
Citeste si: Ce trebuie să ai în mașină iarna? Trusa completă a șoferului pentru o călătorie fără griji - libertatea.ro
Citeste si: Tichete cadou pentru cei vaccinaţi? Ce bonus ar putea primi angajaţii - bzi.ro