kanald.ro
TV
“Casa Iubirii”, locul I în audiențe, pe targetul Comercial și la nivelul întregii țări
Cel mai îndrăgit show matrimonial, „Casa Iubirii”, prezentat de Andreea Mantea, la Kanal D, a fost ieri, 10 februarie, lider de audiență în rândul publicului Comercial și la nivelul întregii țări, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
Astfel, prima parte a celei mai îndrăgite emisiunii matrimoniale, difuzată în intervalul 10:00-12:00, a înregistrat, 3,1% puncte de rating și 15,7% cotă de piață, în rândul publicului din întreaga țară, target Național, și 2,2% puncte de rating și 16,8% cotă de piață, pe targetul Comercial (21-54 Nat ABCD), poziționând Kanal D pe locul I în topul audiențelor.
Peste o jumătate de milion (546.000) de români au urmărit, în medie, întâmplările concurenților de la ”Casa iubirii”, iar minutul de aur, înregistrat la 11:20, a adunat în fața micilor ecrane 656.000 de fani.
Emisiunea „Casa iubirii”, prezentată de Andreea Mantea, poate fi urmărită zilnic, de luni până vineri, de la 10:00 și 16:30, și sâmbăta si duminica, de la 16:00, la Kanal D.