
kanald.ro
Actualitate
Cum acționezi dacă ai rămas cu mașina în drum și ai nevoie de ajutor? Unde suni? Cum chemi asistenta ruteră care să îți poată rezolva problema? Iată câteva înttrebări la care vom oferi, răspunsuri în articolul de mai jos.
Ne plac mașinile. Este o realitate pe care niciun român nu o poate contesta. Visam la autoturisme frumoase, cât mai noi, de preferat, cu care să ne plimbăm ori de câte ori avem chef, prin oraș, în weekenduri sau în vacanțe. Pandemia a schimbat obișnuințele de consum din întreaga lume. Potrivit unor studii realizate recent, posesorii de autoturisme din România și-au folosit mașinile în anul 2020 cu 27% mai mult față de anul 2019. Motivul? Nimic mai simplu! Românii au evitat aglomerațiile din transportul în comun, tocmai pentru se proteja, preferând autoturismele personale.
Partea plăcută pe care o resimte orice posesor de mașină este șofatul în sine. Pui o muzică bună, te așezi confortabil și pleci relaxat la drum! Partea mai puțin plăcută este atunci când rămâi cu vehiculul în pană. “Pana prostului” (n.r. lipsa combustibilului), pană de motor, pană de roată sau, mai rău, ai fost victima unui accident rutier și autoturismul nu mai poate pleca și are nevoie de tractare. Un asemenea eveniment poate ruina orice buna dispoziție și îl poate enerva chiar și pe cel mai calm șofer de pe planetă.
Cum ar fi, însă, ca orice incident nedorit să dispară ca prin magie, iar șofatul să rămână o plăcere și atât. Ei bine, acest lucru este posibil cu ajutorul asigurărilor de asistență rutieră. Un serviciu accesibil oricărui posesor de autoturism, care te scapă de bătaiele de cap.
În acest sens, o platformă de intervenție rapidă vine în întâmpinarea șoferilor care se confruntă cu probleme pe șosele, oriunde în România şi în Europa. Serviciul 9695 a fost lansat de Horațiu Nicolau, fondatorul aplicației Twelp, și este o inovație în materie de asistență rutieră în țara noastră. Pe baza unui abonament ce poate fi achiziționat de pe site-ul www.9695.ro, platforma oferă soluții în mai puțin de cinci minute conducătorilor auto care au dificultăți pe drumurile publice.
Serviciul de asistență rutieră 9695 acoperă riscuri legate de orice eveniment rutier neprevăzut, precum defecţiunile tehnice, alimentarea eronată sau în cazurile de furt. Platforma propune pachete de servicii complexe sub forma unor carduri pentru orice profil de șofer, care oferă abonaților confortul și siguranța că în toate situațiile de imobilizare a mașinii beneficiază de ajutor profesionist, în orice țară din Europa.
Omul de afaceri Horațiu Nicolau susține că cei care aleg acest serviciu economisesc timp și bani raportat la costurile depanării atât în țară, dar mai ales în străinătate.
Comunicarea dintre clienții platformei www.9695.ro și furnizorii de servicii de asistență rutieră se face prin intermediul unui dispecerat pus la dispoziția abonaților 24/7. Astfel, șoferii care au achiziționat un card 9695 și se confruntă cu o situație critică pe traseu pot suna în Call Center, cu condiția ca locația lor să fie
pe un drum public din țară sau din Europa (și aici includem atât drumurile publice comunale sau orășenești, drumuri naționale dar și autostrăzi etc).„Apelul telefonic presupune preluarea datelor complete ale clientului, identificarea motivelor pentru care autoturismul este imobilizat și locul exact unde se află acesta. În maximum 5 minute după ce aflăm aceste informații revenim către client cu o soluție și date privind timpul estimativ în care o platformă va ajunge la el. În medie, în localitate ajungem în 30 de minute, iar în afara localitătii în 60 de minute. De fiecare dată ne asigurăm că atât mașina, cât și pasagerii sunt preluați în siguranță”, explică fondatorul 9695, Horațiu Nicolau.
„Echipa Call Center 9695 funcționează 24/7, iar operatorii noștri sunt pregătiți să vină cu o soluție în mai puțin de 5 minute. Aceștia țin legătura permanent cu clientul până la finalizarea intervenției. Nu aveți idee ce important este să ai cu cine conversa în aceste situații imprevizibile”, mai precizează acesta.
În cazul în care reparația mașinii durează mai mult de 8 ore, clientul va beneficia si de servicii suplimentare precum cazare, autoturism de înlocuire sau transport persoane taxi, chiar și repatriere. Totodată, posesorii de card 9695 primesc informații în timp real cu privire la perioada de intervenție, adresa unde va fi tractat autoturismul și detalii despre cazare sau transportul persoanelor.
Horațiu Nicolau atenționează că șoferii care consideră că pot rezolva unele probleme de unii singuri, de multe ori greșesc. „Să rezolvi singur defecțiunea înseamnă să pornești de la prezumția că poți identifica problema și că stăpânești cunoștințele tehnice necesare, aspect mai greu de realizat de majoritatea dintre noi”, a mai spus afaceristul.
Pe site-ul www.9695.ro sunt prezentate o serie de servicii înglobate în pachete complexe sub forma unor carduri. Câteva dintre serviciile de bază 9695 sunt pornirea bateriei, pana de cauciuc sau combustibil, alimentarea eronată, deblocarea sistemului de închidere, tractarea în caz de accident sau imobilizare datorată unei defecțiuni tehnice.
Costurile cardurilor diferă în funcție de forma acestora. Prețurile pentru Cardurile anuale fără limită de intervenții se încadrează între 150- 350 de lei, în timp ce pentru Cardurile de vacanță fără limită de intervenții pentru o perioadă de 15 zile un client poate plăti între 50 -120 de lei. De precizat că, prețurile abonamentelor diferă în funcție de vechimea mașinilor.
De exemplu, în cazul Cardului Bronze, valabil pentru o perioadă de 12 luni de la activare, clientul plătește 150 de lei pentru următoarele servicii:
Pentru mașini cu vechime între 11 – 15 ani, abonatul plătește pentru Cardul Bronze suma de 195 lei.
Un alt exemplu este Cardul Gold, valabil pentru o perioadă de 12 luni de la activare, în valoare de 350 de lei, care oferă clientului următoarele servicii:
Pentru șoferii cu mașini mai vechi de 11-15 ani, costul Cardului Gold se ridică la 445 de lei.
Citeste si: La ce oră începe eclipsa totală de Lună: Aceasta va fi vizibilă și din România - kanald.ro
Achiziționarea cardului este foarte simplă, la fel și încheierea contractului de asistență. Totul se realizează online, accesând site-ul www.9695.ro, unde șoferii pot găsi toate informațile de care au nevoie. „Peste 80% din clienții noștri aleg plata online pe platforma securizată”, precizează Horațiu Nicolau.
Fondatorul platformei spune despre serviciile 9695 că sunt achitate integral la achiziționarea cardului și nu există costuri suplimentare pentru beneficiile menționate în contract. „Există situații în care serviciile solicitate de client exced limitele contractuale, acelea fiind costuri ce sunt în sarcina clientului. Nu există costuri ascunse sau costuri suplimentare pentru serviciile și beneficiile din contract, ele sunt acoperite integral de 9695 la achzitionarea cardului”, spune Horațiu Nicolau.
De la începutul anului 2021, platforma www.9695.ro pune la dispoziția șoferilor un serviciu de asistență rutieră nou, unic în România, care oferă proprietarilor de autovehicule electrice siguranța deplasărilor fără stres.
Cardul anual Green, destinat în exclusivitate mașinilor electrice, este emis în format electronic, nominal per autoturism și cu un cod unic pentru proprietar. Spre deosebire de celelalte carduri de pe platforma 9695, Cardul Grenn acoperă asistența rutieră doar pe teritoriul României. Costul acestui pachet de servicii pentru automobilele 100% electrice cu vechime de până la 10 ani costă 214 lei și cuprinde următoarele beneficii:
Cu o experientă de peste un deceniu și peste 14.000 de clienți mulțumiți, platforma 9695 a construit cea mai mare rețea de furnizori de servicii de asistență rutieră la nivel național și internațional. „ În cei 12 ani de existență, am creat o rețea de peste 3500 de parteneri cu care colaborăm contractual, nu înainte de a fi verificat licențele și acreditările acestora. Încrederea, corectitudinea și promptitudinea lor sunt elemente esențiale. Nu puteam garanta calitatea serviciilor noastre, dacă nu aveam convingerea că furnizorii noștri de servicii sunt la standardele solicitate și promovate de 9695, dă asigurăriHorațiu Nicolau.
El mai explică că restricțiile pentru combaterea răspândirii Covid-19 nu afectează performanțele serviciilor 9695. „Înțelegem și respectăm regulile impuse pe perioada pandemiei, dar asta nu ne împiedică să ne desfășurăm activitatea conform cerințelor și standardelor impuse de clienți”, mai spune fondatorul 9695, Horațiu Nicolau.