
kanald.ro
Armin Nicoară, concurent "Insula de 1 milion"
TV
Armin Nicoară se numără printre cei 50 de concurenți de la „Insula de 1 milion”, de la Kanal D.
Kanal D a achiziționat formatul „Million Dollar Island”. „Insula de 1 milion”, cel mai mare experiment social din istoria televiziunii, va cuceri publicul din România!
Armin Vasile Rusalin Nicoară, pe numele său complet, este născut pe 11 iunie 1995 și are 28 de ani. Tânărul este un celebru saxofonist din Timișoara, are 57 de kilograme și 1.70m înălțime.
Artistul este căsătorit cu frumoasa cântăreață de muzică de petrecere, Claudia Puican. Marele eveniment al nunții a avut loc în urmă cu doi ani, iar nași le-au fost Georgiana Lobonț și soțul său, Rareș.
Deși este însurat, Armin Nicoară afirmă că femeile sunt sensibilitatea sa, iar cel mai ușor cedează atunci când o femeie se dezbracă. Chiar dacă acum este un bărbat așezat la casa sa, Armin regretă unele relații amoroase pe care le-a avut în trecut.
Armin Nicoară și-a dorit dintotdeauna să devină vedetă, iar cel mai mare vis al său este să aibă un public numeros la evenimente. Saxofonistul se pricepe cel mai bine la muzică, iar cariera este cea mai mare realizare a sa.
Concurentul de la „Insula de 1 milion” suferă de diabet zaharat de 11 ani, boala fiind provocată de un șoc emoțional.
Armin Nicoară a spus „DA” provocării de la „Insula de 1 milion” și este pregătit să lupte în cel mai mare experiment social televizat de la Kanal D. Acesta vrea să participe în competiția
individuală din ambiție, dar și pentru comunitatea de diabetici din România.Saxofonistul se descrie ca fiind ambițios, corect și iubitor. Acesta mai spune că poate să reziste mult timp fără confortul de acasă, de aceea se simte pregătit pentru noul reality de aventură de la Kanal D. Totodată, afirmă că lumea îl percepe ca fiind arogant.
50 de oameni cu vârste, profesii şi pasiuni diferite se vor arunca într-o competiţie individuală, pe o insulă paradisiacă, pentru îndeplinirea celor mai îndrăzneţe visuri. Miza este uriasă: 1.000.000 de lei, cea mai mare sumă pusă la bătaie de o televiziune. Concurenţii pot deveni bogaţi “peste noapte” şi îşi pot îndeplini visul dacă reuşesc să depăşească toate obstacolele competiţiei de pe insula de 1 milion de lei.
De ajutor în această încercare ieşită din comun le va fi, mai presus de orice, inteligenţa socială şi abilitatea de a construi alianţe.
Kanal D a dat startul castingului pentru acest format de anvergură, dedicat tuturor celor care vor să îşi îndeplinească un vis. Mii de doritori s-au înscris deja pentru a participa la cea mai intensă competiţie – “Insula de 1 milion”.
Program "Insula de 1 milion"
“Insula de 1 milion”, cel mai mare experiment social televizat, pe care Kanal D îl va oferi publicului său, reprezintă un nou pas în materie de formate revoluţionare de aventură, pe piaţa media autohtonă. Super show-ul de la Kanal D (în original: “Million Dollar Island”) face diferenţa şi prin mecanismul inedit prin care participanţii îşi pot îndeplini cele mai îndrăzneţe visuri.
50 de concurenţi cu profesii, vârste, pasiuni diferite vor intra într-o competiţie individuală pentru cea mai mare miză pusă în joc de o televiziune din România, 1.000.000 de lei. “Insula de 1 milion” duce la un alt nivel modalitatea de a face reality show, pe o insulă pustie, unde regulile sociale trebuie inventate şi unde prietenia şi inteligenţa socială sunt cei mai buni aliaţi.
Brățări "Insula de 1 milion"
La intrarea în concurs fiecare concurent va primi o brăţară în valoare de 20.000 de lei. Cele 50 de brăţări valoarează împreună 1.000.000 de lei, miza uriaşă a competiţiei. Obiectivul concurenţilor este acela de a aduna cât mai multe brăţări pe parcursul concursului.
Brăţara este element central al competiţiei nu numai prin valoarea sa financiară, ci şi prin puterea ei simbolică. Brăţara este sinonimă cu reuşita şi cu puterea prieteniei pentru că toţi concurentii îşi pot spori “averea” pe măsură ce înaintează în concurs în două moduri: fie câştigând brăţări în diferite probe, ce le pun la încercare condiţia fizică, anduranţa, viteza de reacţie, inteligenţa, fie “moştenind” brăţările de la concurenţii care vor părăsi competiţia pe parcurs. Cu cât dezvoltă relaţii mai apropiate, de încredere, prietenie, alianţe, cu atât au mai multe şanse de a avansa în concurs.
Numarul brăţărilor de pe mână este aşadar direct proporţional cu succesul de care un concurent se bucură în cadrul probelor, dar şi cu modul în care a ştiut să îşi apropie alţi concurenţi.
La „Insula de 1 milion”, alianțele înseamnă totul, iar prieteniile valorează o avere.