
kanald.ro
Renata de la „Insula de 1 milion”
TV
Renata Matei face parte din cei 50 de concurenți curajoși ai celui mai mare experiment social televizat, „Insula de 1 milion” de la Kanal D.
Printre cei 50 de concurenți care au plecat în aventura vieții lor, în cadrul emisiunii „Insula de 1 milion”, se numără și Matei Renata Alexandra.
Renata s-a născut pe data de 16.08.1992, are 31 de ani, 55 de kilograme și 1,68m înălțime. Concurenta de la „Insula de 1 milion” locuiește în Târgu Mureș și a absolvit Liceul Pedagogic din orașul său natal. În plus, aceasta a urmat cursurile de cosmeticiană și are specializarea de lash artist.
Cel mai mare atul al Renatei este corectitudinea și spune că se descurcă în orice situație. Întotdeauna a vrut să participe la o emisiune în care să își depășească limitele, iar visul ei cel mare este acela să îi demonstreze fiului său că este o persoană puternică.
De altfel, concurenta spune că nu este o fire sensibilă, că nu îi este frică de nimic și că nu cedează niciodată. Aceasta se descrie ca fiind curajoasă, descurcăreață, puternică, plină de viață, amuzantă și extrem de iubitoare.
În același timp, lumea o percepe ca fiind amuzantă, iar cel mai mare regret al său este acela că nu a avut încredere în ea.
Pe de altă parte, Renata spune că unul dintre defectele de care nu poate scăpa este faptul că se enervează destul de ușor.
Ea a locuit departe de casă timp de patru ani, iar cea mai mare realizare a sa a fost la 22 de ani, atunci când a adus pe lume primul ei copil. Printre pasiunile concurentei se numără dansul și sportul. Timp de 7 ani, ea a făcut dans sportiv, motiv pentru care spune că iubește sportul și că o reprezintă.
Dacă ar putea să dea timpul înapoi, tânăra mămică nu ar păstra unele persoane în viața ei.
Melodia care o face fericită în orice situație este „Opriți planeta”, iar dacă ar avea ocazia să se întâlnească cu o personalitate remarcabilă, aceasta s-ar întâlni cu oricine ar putea să-i ridice moralul. Printre persoanele cu un caracter puternic pe care ar vrea să le cunoască se numără și Culiță Sterp.
Insula de 1 milion, emisiune Kanal D
Cât despre viața personală a concurentei, aceasta a trecut adesea prin multe provocări și situații dificile. Ei bine, una dintre acestea a fost în momentul în care a aflat că iubitul și tatăl copilului său este, de fapt, însurat și are o altă familie. Se pare că aceasta l-a cunoscut pe cel care i-a dăruit un copil în Italia, însă la trei luni după ce a născut a aflat adevărul despre el.
La momentul acela, cei doi s-au despărțit, iar micuțul a rămas în grija Renatei. Acum, Miche are 8 ani și reușește să îi aducă zâmbetul pe buze mamei sale în fiecare moment. Deși recunoaște că îi este greu fără copil, aceasta spune că el este principalul motiv pentru care participă la emisiune, mai ales că vrea să-i demonstreze micuțului că are o mamă puternică și că nimic nu o doboară.
Cel de-al doilea motiv pentru care s-a înscris la „Insula de 1 milion” este legat de bunica sa. Se pare că Renata luptă pentru bunica ei din Toplița, care a crescut-o pe ea și pe sora ei, fără curent, fără apă și fără bani. Astfel, acum, aceasta vrea să-i mulțumească cele care a crescut-o și își dorește să-i ofere o viață mai bună.
În trecut, Renata a fost și la preselecțiile pentru primul sezon de Survivor, însă nu a fost selectată.
Insula de 1 milion, emisiune Kanal D
Cei 50 de concurenţi cu profesii, vârste, pasiuni diferite intră într-o competiţie individuală pentru cea mai mare miză pusă în joc de o televiziune din România, 1.000.000 de lei. Astfel, „Insula de 1 milion” duce la un alt nivel modalitatea de a face reality show, pe o insulă pustie, unde regulile sociale trebuie inventate şi unde prietenia şi inteligenţa socială sunt cei mai buni aliaţi.
La intrarea în concurs fiecare concurent va primi o brăţară în valoare de 20.000 de lei. Cele 50 de brăţări valoarează împreună 1.000.000 de lei, miza uriaşă a competiţiei. Obiectivul principal al concurenţilor este acela de a aduna cât mai multe brăţări pe parcursul concursului. Brăţara este element central al competiţiei nu numai prin valoarea sa financiară, ci şi prin puterea ei simbolică.
Ei bine, aceasta este sinonimă cu reuşita şi cu puterea prieteniei pentru că toţi concurentii îşi pot crește „averea” pe măsură ce înaintează în concurs. Ei pot face acest lucru prin două moduri, și anume: prin câştigarea brăţări în diferite probe sau primind brăţările de la concurenţii care vor părăsi competiţia pe parcurs.
Cu cât dezvoltă relaţii mai apropiate, de încredere, prietenie, alianţe, cu atât au mai multe şanse de a avansa în concurs. Acestea fiind spuse, numărul brăţărilor de pe mână este egal cu succesul de care un concurent se bucură în timpul probelor, dar şi cu modul în care a ştiut să îşi apropie alţi concurenţi.