kanald.ro
Pescobar incendiu Taverna Racilor Cluj
Pescobar incendiu Taverna Racilor Cluj
Vedete
Pescobar a transmis un mesaj tuturor clienților și admiratorilor lui, după ce s-a spus că restaurantul său din Cluj a luat foc.
Pescobar a transmis primul mesaj în mediul online, după ce au apărut mai multe zvonuri cum că noul său restaurant din Cluj, proaspăt deschis de doar câteva zile, ar fi luat foc. Informația este doar pe jumătate adevărat, pentru că, într-adevăr, a avut loc un incendiu, însă în apropierea locației sale, la Iulius Mall, și nicidecum în incinta restaurantului său. Cu această ocazie, a asigurat pe toată lumea că toți clienții săi din Cluj sunt în maximă siguranță.
Paul Nicolau s-a simțit dator clienților lui și tuturor celor care îl admiră să ofere un comunicat cu privire la situația care s-a vehiculat în mediul online cu puțin timp în urmă. Situația se află sub control în urma incendiului care a izbucnit la mall, în zona gunoaielor, locația sa nefiind în niciun fel afectată de acest eveniment nefericit.
„Din păcate, a fost un eveniment și este în continuare. A luat ceva foc la Iulius Mall, dar e la partea din spate, că mulți mi-ați scris că a luat foc taverna. N-a luat foc nicio tavernă, e full de clienți la tavernă și vă așteptăm în continuare. Asta e, se mai întâmplă, a luat foc ceva în zona gunoaielor, pe depozitare, ceva în spate la Iulius. Din păcate se mai întâmplă și lucruri de genul ăsta, dar mulțumesc de griji. Nu este la Tavernă și mi se părea normal și corect să dau un comunicat de genul acesta. Vă așteptăm în continuare la Taverna Racilor în Cluj în condiții de totală siguranță.”, a spus Pescobar, cu câteva minute în urmă.
Pescobar a investit sume frumoase în noua sa locație din Cluj, însă câștigurile au fost pe măsură încă de la început.
„Și pentru că eu sunt un om corect și răspund la orice întrebare care este pertinentă, haideți că răspund și la întrebarea ce încasări am făcut în weekendu-ul ăsta, pentru că am încasare corectă pentru noi, totul, normal, se bate în casă, și așa nu-i un secret pentru nimeni.
S-au făcut peste 900 000 de lei, asta înseamnă undeva 190 000 de euro în 4 zile, ceea ce este o performanță.
Deci, cheltuiala e în continuare extraordinar de mare și da, 191 000 de euro s-au făcut. Se poate face performanță mare în România atunci când ai un brand, au muncit pentru el și, repet, ai o rețetă extraordinar de bună de business. Rețeta noastră este că avem cel mai bun raport calitate-cantitate-preț-locații din România, pe segmentul nostru de fructe de mare.”, a spus Pescobar în mediul online.