kanald.ro
TV
Duminică, la “40 de întrebări cu Denise Rifai”, povestea de viață “parfumată” a Denisei Tănase. De la succesul în muzică la reușita în afaceri
În ediția de duminică a emisiunii “40 de întrebări cu Denise Rifai”, difuzată imediat după “Insula de 1 milion”, la Kanal D, telespectatorii vor putea afla cum a ajuns Denisa Tănase o femeie de afaceri de succes, dar și ce piedici a întâmpinat aceasta în cariera artistică și viața de antreprenor.
Denisa Tănase a cunoscut celebritatea ca “Denisa de la Bambi”, pe când avea doar 12 ani. “Bambi”, formația muzicală formată din Denisa și sora ei, Raluca, a luat ființă în anul 2000.
În 2018, spre surprinderea și reticența familiei, Denisa Tănase a lansat în online o afacere cu parfumuri. În prezent, deține peste 60 de magazine în țară și în străinătate și înregistrează cifre de afaceri impresionante.
“ V ă deranjează când vă strigă lumea pe stradă Bambi?”, “Câte broaște ați sărutat până l-ați întâlnit pe prinț?”, “Ați mai fi reușit fără ajutorul soțului?”, “Ce ați învățat din primul eșec în afaceri?”, “Este Dubai acasă pentru dvs.?”, “Ați depășit complexul omului sărac?”, “Sunteți pregătită să deveniți mamă?” sunt doar câteva dintre întrebările adresate Denisei Tănase în ediția de duminică a emisiunii “40 de întrebări cu Denise Rifai”.
Prin intermediul celor 40 de întrebări adresate în ediția de duminică a emisiunii moderată de Denise Rifai, la Kanal D, telespectatorii vor afla care sunt „notele de vârf” ale carierei și vieții personale ale Denisei Tănase.