
In articol:
- Dan Negru: „Publicul vrea să vadă un spectacol bun, că de aia plătește biletul.”
- Dan Negru despre TV și online: „Generațiile care vin se uită la idei.”
Celebrul prezentator a discutat, de asemenea, despre transferul său, despre legătura dintre televiziune și internet, cât și despre fețele cunoscute cu care s-a revăzut în Kanal D.
Dan Negru: „Publicul vrea să vadă un spectacol bun, că de aia plătește biletul.”
După 30 de ani de carieră în media, renumitul om de televiziune a acceptat o nouă provocare la Kanal D. Chiar dacă schimbă peisajul, Dan Negru compară TV-ul cu fotbalul și spune că regulile jocului nu s-au schimbat deloc.
„Terenul de joc e același, publicul e același, stadionul e același, porțile de fotbal sunt la fel, camerele care ne filmează sunt aceleași. Au francezii o vorbă, „coupe de foudre”. Dacă se întâmplă, se întâmplă din prima. Nu i-am lăsat niciodată pe oamenii pe care i-am întâlnit aici! Noi lucrăm pe aceleași stadioane, jucăm pe aceleași terenuri, avem același public, nu e nimic diferit! Știi ce se schimbă? Tricoul! Antrenorii sunt tot aceiași. Publicul vrea să vadă un spectacol bun, că de aia plătește biletul”, a declarat Dan Negru în exclusivitate pentru WOWbiz.ro.
Ce contează cel mai mult, în opinia lui Dan Negru, este ca omul din fața ecranului să vadă ceva care să-l impresioneze cu adevărat.
„Noi, și când spun noi, mă refer la toată echipa mea, oameni vrem să continuăm să aducem originalitate. Asta e definitoriu în piața media. Oamenii vor să dea drumul televizorului sau oricărui device și să vadă lucruri inedite, lucruri pe care nu le-au mai văzut. Oamenii sunt atât de încărcați în timpul zilei cu de toate. Hai acasă, când dai drumul la televzior, să simți o relaxare! Ce îi așteaptă pe telespectatorii Kanal D? O călătorie frumoasă!”, a adăugat Dan Negru.
Dan Negru despre TV și online: „Generațiile care vin se uită la idei.”
Dan Negru în interviul cu Ciprian Bolan, pentru WOWbiz.ro
Rețelele sociale și oamenii care au ajuns celebri cu ajutorul acestora au schimbat regulile jocului, stabilite de televiziunea clasică.
Citeste si: VIDEO- Acuzații tulburătoare. Mai mulți copii ar fi fost bătuți de educatoare- stirilekanald.ro
„Abundența creează cenzură! Era mult mai ușor să faci televiziune acum 25 de ani pentru că omul deschidea televizorul și vrând, nevrând, urla Negru. Andreea Marin întâlnea oameni și le făcea surprize. Dincolo Teo făcea un talk-show. Și gata! Toate celelalte nu existau! Toate nișele astea care sunt acum nu existau. Toate canalele de știri nu existau. Ideea de online nu exista. Domnul Zuckerberg (n.r. fondatorul Facebook) era în clasa a IV-a. Eu beau mult ceai. Și mă duc și mă uit la un raft întreg, la supermarket-uri, numai de ceaiuri și, până la urmă, tot pe ăla de mentă îl iei. Abundența asta este și în media. Într-o seară n-apuci să dai pe telecomandă, să te duci până în capăt.”, a spus Dan Negru pentru wowbiz.ro.
Deși oamenii sunt înconjurați mereu de conținut, succesul, în opinia lui Dan Negru, stă în originalitatea ideilor.
„Nu mai există mare sau mic în lume, în general. Ăsta e un pas interesant în tot ce înseamnă societatea din jurul nostru. Un nene a făcut un film cu 11 oameni care vor să fure aur din monetăria statului și l-a filmat la început într-o mică încăpere. „La Casa de Papel” a devenit un mega hit! Diferența e la „content” (n.r. conținut). Generațiile care vin nu se mai uită neapărat la decoruri fastuoase. Se uită la idei! E de ajuns să te uiți la TikTok. Fiică-mea e înnebunită după TikTok. Eu n-o prea las...TikTok înseamnă content inedit făcut în locuri deloc somptuoase.”, a mărturisit Dan Negru în prima zi pe platourile Kanal D.