WowNews logo WOWnews
Stories
Kanal D, in continuare lider de piata in Prime Time cu cel mai iubit reality

Vedete

Kanal D, in continuare lider de piata in Prime Time cu cel mai iubit reality

 
Kanal D isi mentine pozitia de lider de audienta in Prime Time, cu show-ul care a cucerit o tara intreaga, inca de la debut, „Exatlon”. Si aseara, pe intreaga durata de difuzare a celei mai iubite competitii sportive televizate, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul audientelor din Romania, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si in randul populatiei de la orase.
 
Inregistrand un rating de 11,9% si o cota de piata de 23,9%, pe targetul National, si un rating de 9,3% si o cota de piata de 19,3%, pe targetul All Urban, statia a fost
lider incotestabil de audienta, in intervalul 20:07 – 23:17, devansand celelalte posturi TV concurente.
 

 

 
Editia de ieri, 6 februarie, cand Romania astepta cu sufletul la gura numele concurentului din Echipa Faimosilor care va parasi competitia, a fost urmarita in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste doua milioane (2.136.000)
de fani.
 
Minutul de maxima audienta, atins la 21:37, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane si jumatate (2.588.000) de telespectatori care asteptau confruntarea Marianei, din Echipa Razboinicilor cu Larisa, din tabara Faimosilor, ce a culminat cu un final incredibil.
 
Pe targetul Comercial, Kanal D a ocupat pozitia secunda, cu 8,7% rating si 20,8% cota de piata. O medie de 387.000 de romani cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani au urmarit in fiecare minut al difuzarii editia de aseara „Exatlon”.