Nutriţionistul lui Berlusconi, anunţ EXTREM de important! Uite ce legume trebuie să mănânci ca să NU ai probleme cu inima!

Nutriţionistul Gianluca Mech, sfaturi importante pentru cititori! Uite ce vă recomandă!


In articol:

Suntem sfătuiți des să consumăm zilnic fructe și legume pentru a beneficia de un aport necesar de vitamine și nutrienți. Într-o societate în care inclusiv copiii sunt amenințați de pericolul obezității din pricina dulciurilor și a alimentelor de tip fast food, este necesară o educație solidă privind alimentația încă din primii ani de viață.


Citeste si: Dieta de 14 zile. Aceasta e cea mai bună dietă de vară! Aşa slăbeşti fără să te înfometezi

Oferta de fructe și legume este variată, însă care dintre acestea sunt cele mai recomandate de specialiști și în ce cantitate? Faimosul nutriționist italian Gianluca Mech ne explică în ce mod pot fructele și legumele să ne protejeze împotriva bolilor cardiovasculare, pe care să le cumpărăm și cât de des să le consumăm.

Fructele și legumele reduc riscul de boli cardiovasculare mulțumită compoziției lor chimice. Fibrele lor sunt de două feluri: solubile, care reduc nivelul de colesterol din sânge și echilibrează nivelul de zahăr, și cele insolubile, care reglează funcția digestivă a intestinelor și previn constipația. Fructele și legumele sunt pline de vitamine, antioxidanți și săruri minerale: au un conținut redus de sodiu și unul riducat de potasiu și magneziu ce ajută la controlul presiunii sângelui.

Citeste si: Îl mai știți pe Sergiu, tăticul călăreț de la Iași? A dat cu piciorul la tot, a vândut casa cumpărată din donații și s-a mutat din nou în ghetou. Acum, în fața porții stă parcat șmecherește un BMW X6 – Foto- bzi.ro

Nutriţionistul Gianluca Mech, sfaturi importante pentru cititori! "Conțin fitosteroli care reduc absorbția colesterolului la nivel intestinal"

Fructele și legumele roșii, portocalii și în nuanță violet/albastră, precum afinele, strugurii roșii, varza violet și vinetele conțin antocianine, care sunt compuși antioxidanți cu acțiune antiinflamatoare, esențiale pentru prevenția bolilor cardiovasculare. Mai mult, anumite legume, precum broccoli, varza de Bruxelles, țelina și morcovii, conțin fitosteroli care reduc absorbția colesterolului la nivel intestinal, astfel ajutând la reducerea riscului de boli cardiovasculare.
Este recomandat să consumăm cel puțin 5 porții de fructe și legume proaspete zilnic.

Putem împarți în 2-3 porții de 200 de grame de legume și 2-3 porții de 150 de grame de fructe pe zi ”, explică Gianluca Mech.

Gianluca Mech este unul din cei mai apreciați nutritioniști, la nivel internațional, sfaturile sale fiind urmate inclusiv de staruri precum Eva Longoria, Anastasia Soare, Al Pacino, Ornela Mutti sau Silvio Berlusconi.

Citeste si: Alimentele care îți pot compromite dieta dacă le consumi în exces

Gianluca a lansat anul trecut două campanii importante împotriva obezității, care trag un semnal de alarmă în ceea ce privește înmulțirea cazurilor în rândul copiilor și al adolescenților. Campania din Statele Unite ale Americii a fost lansată alături de Ivana Trump, iar în Europa alături de Ducesa de York, Sarah Ferguson.

Distribuie pe:
Galerie foto 
Abonează-te pe

Citește și:

Vaccinarea în România! Câte persoane au fost vaccinate în ultimele 24 de ore

Primele declarații ale Gabrielei Firea despre situația de la Spitalul Foișor: "Au trecut 15 ore şi nicio demisie..."

Anunțul momentului în România! Carantina se prelungește cu încă 14 zile

Vor veni Ducii de Sussex la înmormântarea Prințului Philip?

Doliu imens! A murit un mare erou al României. A trecut prin suferințe cumplite de-a lungul timpului

Radu Bănică, fiul lui Ștefan Bănică rupe tăcerea! Ce îi făcea Andreea Marin când era copil!

Lovitura sub centură primită de Charles. Regina Elisabeta nu va face niciodată acest gest

Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies