
kanald.ro
Paula Gafton
Stiri
Paula Gafton a vorbit despre experiența de a fi angajat la o companie aeriană low cost.
Problemele cu companiile aeriene low cost sunt destul de cunoscute în rândul oamenilor și foarte multe persoane se feresc de ele din cauza întârzierilor sau anulărilor frecvente. Puțini știu, însă, cum este să fii angajat al acestor companii și ce presupune acest lucru. O tânără care a decis să renunțe la acest job și-a făcut curaj și a povestit întreaga ei experiență în mediul online.
Paula Gafton și-a dorit foarte mult să devină stewardesa și a decis să se angajeze la o companie aeriană low cost, pentru a putea locui în continuare în România.
Aceasta a povestit pe Tik Tok cum a fost pentru ea să lucreze la compania cu pricină, dar și ce lucruri au dezamăgit-o profund.
„În primul rând, o să vi se spună la interviu că o să aveți un salariu destul de mare și că o să aveți multe beneficii, că o să puteți să faceți schimb de zbor, programul o să fie flexibil, etc.,
etc. Eu câștigam undeva la 4.000 de lei-5.000 de lei pe lună, ceva de genul. 5.000 de lei dacă zburam destul de mult și dacă aveam comision foarte mare din vânzări. În al doilea rând, compania nu te tratează ca și cum ai fi un angajat, adică nu e respectul ală față de angajați, ești un roboțel pentru ei care trebuie doar să lucreze, să tacă din gură, să nu comenteze. Din cauza problemelor pe care compania le-a creat de-a lungul timpului și toate întârzierile și toți pasagerii supărați și știți foarte bine poveștile cu ei, toți pasagerii și toată lumea vede compania asta ca pe un lucru foarte prost.
Practic tu nu o să lucrezi pe un avion, ci o să lucrezi pe un autobuz. Eu am lucrat pe baza din București și acolo știu că e mai mare nebunia, poate pe alte baze e puțin diferit și sunt alte condiții, sunt alți pasageri, sunt zboruri mai puține și mai scurte, dar pe București era un circ în fiecare zi. Astă vară nu exista zi în care să nu avem întârziere sau cred că a fost una sau două maxim, în toată vara, nu existau zile în care să nu existe întârzieri, în care aeronavele să nu se strice, în care pasagerii să nu fie supărați și în care să nu li se dea explicații pasagerilor. Eram ținuți câte 5-6 ore în birou pentru că noi veneam la check-in, dar nu ni se spunea că aeronava nu este sau că e stricată și stăteam acolo de proști câte 6 ore și apoi eram trimiși acasă și colegii noștri veneau și operau zborul cu pasagerii ăia nervoși, care deja aveau 7 ore întârziere(...) Eu sunt foarte revoltată pentru că eu țin foarte mult cu dreptatea și știu că pasagerii aveau dreptate și eu mă simțeam prost, eu aveam zile în care mă simțeam prost că reprezint compania și nu-mi doream asta de la un loc de muncă. Mi-am dorit foarte mult să lucrez la compania respectivă, mi-am dorit foarte mult să văd cum e viața asta de aviație și am fost foarte dezamăgită de tot ce înseamnă compania. Compania nu te pune pe primul loc pe tine ca angajat, nu pune pasagerii pe primul loc, se pune doar pe ea și pe câștigurile pe care le are (...)”, a povestit Paula Gafton pe Tik Tok.
@paullagafton Ca răspuns pentru @Moise George ♬ sunet original- paullagafton
Clipul în care Paula Gafton a povestit întreaga ei experiență a devenit viral și a stârnit un val de reacții, mai ales din partea altor persoane care lucrează la compania cu pricina și care au susținut că problema a fost la ea și nu la angajator. Tânăra a dezvăluit de la bun început că nu vrea să denigreze pe nimeni, ci doar să dezvăluie ce i s-a întâmplat ei cât timp a lucrat la baza din București.
„Unde nu-i flexibil programul?? Eu tocmai mi-am făcut o săptămână în care merg în vacanță numai cu swap uri și 2 zile off ale mele”
„Luna asta pe fluturaș am avut 7000 lei dar tu ca și junior și cu puține zboruri adică 6,7 normal ca salariul nu depășea 5000 lei.”
„Te înțeleg in totalitate! Însă eu la compania mea nici măcar un sandwich nu primesc! Trebuie să îl cumpăr eu la preț complet! Despre uniforma la fel. Este foarte low cost materialul!”
„Eu cu ei nu mai zbor de 7 anni evit aceasta companie…numai scandaluri…întârzieri…incub…ai făcut bine ca ai plecat mult succes”
„In sfârșit cineva care are curaj sa vorbească! Si cate ar mai fi de menționat…”, au fost doar câteva dintre comentariile de la clipul tinerei.