O tanara a murit, dupa ce a luat un medicament comun care se afla in casele tuturor. Initial s-a crezut ca decesul a survenit din cauza drogurilor, insa medicii au negat acest lucru

O tanara, in varsta de 23 de ani, a facut stop cardiac, dupa ce a luat un medicament antidiareic.

Autor: A. B.
 
Incidentul a socat intreaga comunitate din Liverpool, orasul de origine al victimei.

 

Autoritatile apelate prin serviciul unic de urgenta au declarat ca decesul tinerei a fost un accident, insa medicii au dezvaluit devastatoarea cauza a mortii ei: a luat o cantitate mare de Imodium, un medicament antidiareic.
 
Brooklyn-Marie Barker a fost dusa de urgenta la spitalul Royal Liverpool, in urma stopului cardiac. Insa, ea a contractat din spital o infectie bacteriana si pneumonie si a murit cinci zile mai tarziu. In urma investigatiei s-a descoperit ca avea in organism un nivel ridicat de Imodium (Loperamid), iar acest lucru a fost contribuit foarte mult la moartea ei.
 
Citeste continuarea AICI. 
Distribuie pe:
Abonează-te pe

Citește și:

Dan Diaconescu, accident rutier! Care este starea lui

Sfaturi sexuale pentru cupluri. Cum sa reaprinzi flacara pasiunii

Fenomene socante ale naturii! Meteoriti de 10 tone si tornade de foc surprinse in imagini

8 zodii primesc o veste bună de mâine

BOMBA zilei! Ce reacție are a treia doză de vaccin. Se umflă pur și simplu

SMILEY se desparte de Gina Pistol! A aflat ce a făcut aceasta ca să devină prezentatoare la Antena 1! ESTE SCANDAL IMENS!

Anamaria Prodan e în șoc! Reghecampf a rupt tăcerea, în sfârșit. „Va veni un moment când...”

Dănuț Lupu și strigătul său de disperare: „Am trecut pe la poarta Iadului. Am stat 16 zile la ATI. Vaccinați-vă!”

Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies