
kanald.ro
Stiri
Carol Acutis a studiat, în timpul vieții, miracolele și chiar a creat un site despre acestea.
Carol Acutis, un băiat din Italia, s-a stins din viață, în anul 2016, la vârsta de 15 ani, după ce a fost diagnosticat cu leucemie. El a fost beatificat recent de Biserica Catolică și probabl va deveni primul sfânt din generația milenialilor. De asemenea, tânărul este deja supranumit „influencerul Bisericii” sau chiar „influencerul lui Dumnezeu", pentru că el, în timpul vieții, a fost activ în online și a ajutat parohiile să ajungă la credincioși prin site-urile pe care el le-a creat.
În timpul vieții, Carlo a studiat miracolele și chiar a creat un site prin care le promova, fapt pentru care, la momentul actual, băiatului i se atribuie deja un miracol post-mortem pentru că a folosit Internetul în acest scop. Preotul catolic Francisc Doboș, fost purtător de cuvânt al Arhiepiscopiei Romano-Catolice de București, spune despre Carlo că este o senzație.
„Carlo Acutis e o senzație, pentru că normalitatea și viața unui tânăr de azi pot să ajungă în Cer. Mai bine zis că Cerul și-a făcut loc în viața unui adolescent. El nu e încă sfânt în sensul clasic, mai este o treaptă, dar e ridicat la cinstea altarelor. Și iată că nu suntem înconjurați doar de violența de la școală, de ispita drogurilor, a pornografiei. În aceste zile am tot urmărit și am văzut anumite mărturii. Se scotea în evidență, „ah, ia uite, Carlo Acutis era unul bisericos, era toată ziua la liturghie, se ruga”, spune preotul catolic Francisc Doboș.
În cadrul unui interviu, preotul catolic Francisc Doboș a fost mai fost întrebat despre acest tânăr, Carlo Acutis dar și despre faptul că el a propovăduit prin intermediul internetului și dacă poate fi, astfel, încadrat ca un miracol.
"Nu este acela canonic, dar îndrăznesc să spun că da, este un miracol.
De asemenea, și Papa Francisc a vorbit despre tânărul influencer. Anul trecut, acesta spune despre el, în "Scrisoarea către tineri", că adolescentul chiar a fost un model pentru adolscenții de astăzi.
„Carlo a fost conștient că publicitatea, marketingul, comunicarea online și rețelele sociale pot fi folosite să ne adoarmă simțurile, să ne facă dependenți de consumerism, de cumpărarea de lucruri, obsedați de timp, captivi în negativism. Și totuși a folosit tehnologia pentru a răspândi cuvântul Domnului, valori și frumusețe", spunea Papa.
sursa hotnews