kanald.ro
Șofer taxi în timpul cursei
Șofer taxi în timpul cursei
Actualitate
Scandal în Capitală între un taximetrist și client. S-a ajuns la sancțiuni de 2.000 lei în urma divergențelor.
Un bucureștean a avut parte de un adevărat scandal după ce a apelat la serviciile unei firme de ridesharing. Revoltat că taximetristul nu a pornit ceasul și a cerut un preț preferential, clientul a solicitat intervenția polițiștilor pentru a se face dreptate.
Totul a început când bărbatul și fiul său minor au urcat într-un taxi aflat în așteptare pentru a se duce acasă.
La plecare, după spusele bărbatului, taximetristul nu ar fi pornit ceasul și ar fi cerut un preț preferential, motiv de revoltă pentru client, care nu a dorit să achite suma cerută și nici să coboare din mașină: ,,A insistat să cobor după ce NU am acceptat preț “preferential” și am spus că NU cobor din moment ce este liber”, scrie acesta pe Facebook.
Când conflictul a degenerat, taximetristul devenind agresiv, clientul a apelat la 112 pentru a aplana situația, însă nici răspunsul autorităților nu l-a mulțumit. Polițiștii veniți la fața locului nu i-au dat dreptate bărbatului, ba mai mult, l-au amendat cu suma de 2.000
Bărbatul spune că nu se va opri aici și că va căuta dreptate în instanță:, ,Le-am transmis (n.r.: polițiștilor) că am filmări și că deja am dat la superiori (…) restul probelor în instanță”…”, iar mesajul de pe Facebook a stârnit sute de reacții și acuzații ale internauților la adresa autorităților: ,,Poliția noastră inutilă și incompetentă.”
Citeste si: Plachetocrit crescut – semnificații și implicații clinice- revistagalenus.ro
Sunt însă și voci care sunt de partea taximetristului și care îi reproșează clientului că a rămas în mașină deși nu era mulțumit de preț.
Acest gen de conflicte între taximetriști și clienți apar frecvent, iar pentru a veni în ajutorul cetățenilor din București, Primăria Capitalei a pus la dispoziție tel. verde 0800.800.868, unde pot fi sesizate probleme precum refuzul curselor sau tarife care contravin legii.