
kanald.ro
Stiri
Revista Biz a premiat, joi, în cadrul galei Biz PR Awards 2025, desfășurată la Terra Events, cele mai performante agenții de PR din România, dar și cele mai creative și de impact proiecte din ultimul an realizate de brandurile active pe piața locală.
În cadrul evenimentului, Biz a lansat cea de-a 14-a ediție a studiului amplu Top PR România, realizat împreună cu Unlock Research. Studiul este realizat în baza colectării și analizei indicatorilor care vizează măsurarea performanțelor de business ale agențiilor de PR și a imaginii pe care acestea o au în rândul companiilor cu care lucrează.
Analiza Unlock Research a relevat faptul că industria de PR continuă procesul de transformare.
„Într-o lume tot mai divizată, comunicarea este cheia prin care ne putem reconecta unii cu ceilalți, iar succesul unor campanii de PR și încrederea de care brandurile se bucură în rândul opiniei publice subliniază acest lucru. PR nu mai înseamnă controlul narativului, ci facilitarea dialogului real și aducerea în prim plan a unor voci autentice, o misiune căreia revista Biz îi este fidelă de 26 de ani”, punctează Marta Ușurelu, owner Biz.
Cei interesați de mai multe detalii despre studiu, pot contacta echipa Unlock Research.
Marketingul și comunicarea vor fi și în centrul celei de-a doua zile din festivalul de business al României- Zilele Biz, care are loc anul acesta în perioada 18-20 noiembrie, în București, la Terra Events. Locurile în sală se pot rezerva pe zilelebiz.ro, fiind ultimele zile pentru oferta special early bird.
Pe baza studiului realizat pentru Biz PR Awards 2025, au fost acordate premii pentru agențiile de PR:
Premiul a fost înmânat de Alina Mitrica, CEO theMarketer, și primit de Irina Manole, Head of Sustainability and CSR Oxygen.
Premiul a fost înmânat de Ana Nichita, Marketing Manager ENEVO Group.
Premiul a fost înmânat de actrița Mirela Oprișor.
Biz PR Awards Gala 2025 a oferit recunoaștere, sub forma unor trofee realizate de artistul Ovidiu Toader, celor mai creative și de impact campanii și proiecte din zona de PR și comunicare din ultimul an.
Premiul a fost primit de Valer Hancaș, Corporate Affairs & Communication Director Kaufland România de la Marius Marin, Corporate Affairs & Engagement Coordinator LÒREAL Romania.
Premiul, înmânat de Laura Neagu, Senior PR Specialist Glovo, a fost ridicat de Adrian Păsărică, Head of Marketing la Orkla Foods Romania.
Ioana Marin, Senior Brand Manager Pepsi, a primit pe scena Biz PR Awards 2025 premiul de la Mădălina Trifu, PR & Communication Coordinator HILS Development.
Ioana Mârzac-Sigarteu, Corporate Communications Manager Samsung Electronics România, a primit trofeul de la Mihnea Pană, PR Manager eMAG.
Premiul a fost ridicat de Kiran Bhatti, PR Manager Salt Bank, de la Ramona Cristian, Communication & PR Manager Ivatherm.
Cosmina Bârcu și Dan Stoicovici, parte din echipa BAT Romania, au primit pe scenă premiul de la Emilia Dolis, Owner Emblema Retail Solutions.
Elena Cobianu, Head of External Communication Auchan România, a primit trofeul de la Simona Vlad, PR &Communication Manager NAOS Skincare.
Ioana Știrbulescu, Brand & Advertising Coordinator la PPC Romania, a primit trofeul de la Cristina Toma, Event Director la Terra Events.
Premiul a fost înmânat Ioanei Știrbulescu, Brand & Advertising Coordinator la PPC Romania, de Elena Ungureanu, External Communications Manager Provident.
Monica Dudău, Head of Marketing Real Estate Europe OLX Group, și Cătălina Ciorei, Senior Marketing Manager Storia.ro & OLX Real Estate, au primit trofeul de la Teodora Juravle, Head of Marketing ELECTROLUX.
Oana Paraschiv, B2B Marketing Manager RetuRO, a primit premiul de la Iulian Donici, PR Manager Artesana.
Loredana Vatavoiu, Marketing Director Up Romania, a urcat pe scena Biz alături de echipa fundației pentru a ridica trofeul de la Raluca Rădulescu, Marketing & PR Director Ford Trucks România.
Simina Ignat, PR Director Conan PR, a ridicat trofeul de la Ciprian Susanu, Owner Dare Digital.
Businessul Biz Agency înglobează revistele Biz și Haute Culture Magazine by Biz, Biz Events – o divizie puternică de organizare evenimente și conferințe, Biz Storymakers – servicii de content marketing pentru clienți, Biz Market View – o divizie dedicată studiilor de piață și portalul online revistabiz.ro.
Biz este brandul care reunește de peste 26 de ani o comunitate puternică de oameni de afaceri, atât online, cât și offline.
Biz Market View: Divizia de market research s-a impus prin realizarea unor importante studii și topuri în parteneriat cu agenții de research, pe cele mai importante domenii de activitate din România: Top 50 companii performante, Anuarul directorilor de marketing, Top 20 companii IT pentru care merită să lucrezi, Topul agențiilor de PR din România, Brand Ro sau BizTech.
Biz Events: Divizia organizează anual zeci de conferințe de business și evenimente corporate sau gale, transmițând conținut relevant în formate inovatoare și atractive pentru publicurile țintă.
Revista Biz: Este o voce originală și profesionistă a presei de business românești. O revistă deschizătoare de drumuri, cu proiecte editoriale care aduc valoare cititorilor și comunităților de business.
Biz Storymakers: Divizia transformă mesajele corporate sau de marketing într-o poveste valoroasă din punct de vedere al formei și conținutului, punând la dispoziția brandurilor toate platformele de comunicare ale Biz Agency.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.revistabiz.ro.