kanald.ro
Exclusiv
Tzanca Uraganu a ridicat ștacheta luxului! A venit la festival îmbrăcat ca la Milan Fashion Week. Geaca artistului costă cât o mașină, iar internauții nu s-au abținut: "Zici că ești Albinuța Maya" | EXCLUSIV
Tzanca Uraganu, regele vizualurilor opulente din manele, a reușit din nou să atragă toate privirile. De data aceasta nu prin voce sau versuri, ci printr-o piesă vestimentară care a stârnit valuri de comentarii.
Artistul a urcat pe scena festivalului Beach, Please! îmbrăcat într-o geacă Louis Vuitton care valorează nu mai puțin de 11.400 de dolari, potrivit estimărilor din catalogul oficial al brandului de lux.
Cu spatele brodat imens cu inițialele „LV” într-un portocaliu intens, jacheta a fost imposibil de ignorat, iar TikTok-ul a explodat cu reacții. Cel mai viral comentariu? „Zici că ești Snickers cu caramel”, o ironie dulce-amară care a fost preluată și reinterpretată de sute de utilizatori pe toate rețelele sociale.
Tzancă Uraganu a făcut senzație la festivalul Beach, please!
În ciuda eforturilor de a face show alături de Costel Biju și a unui public electrizat, nici versurile, nici beat-urile nu au fost vedeta serii. Reflectoarele, la propriu și la figurat, s-au mutat pe geaca cu care Tzanca a intrat pe scenă și care, conform pasionaților de fashion, face parte dintr-o colecție exclusivistă de la Louis Vuitton.
Piesa se vinde doar pe comandă, este confecționată din piele naturală, are aplicații brodate și detalii vizibile doar la lumină puternică. Un obiect care strigă lux și exclusivitate, dar care pe scenă a devenit prilej de glume:
„Îmi e poftă de ciocolată, frate, de când l-am văzut cu geaca aia.”
„Zici că ești Albinuța Maya.”
„Tzanca, te iubim, dar geaca aia zici că e carmel sărat!”
Tzancă, cu geacă de 11.000 de dolari la festival
Interesant este că Beach, Please! nu e tocmai locul clasic pentru astfel de piese de lux. Publicul e tânăr, rebel, obișnuit cu haine de festival, look-uri boho sau outfituri aproape de plajă. În acest peisaj, apariția lui Tzanca în jachetă grea, de piele, luxury, a fost o adevărată disonanță stilistică. Dar, paradoxal, fix asta a creat efectul viral.
Chiar dacă geaca nu a fost pe gustul tuturor, cert este că s-a vorbit mai mult despre ea decât despre întregul show.