
kanald.ro
Conducerea clubului FC Barcelona vrea să renoveze complexul Camp Nou
Sport
Camp Nou, legendara casă a clubului FC Barcelona, va purta numele „Camp Nou Spotify” dacă echipa catalană va bate palma cu platforma care livrează muzică prin streaming.
Barcelona negociază în această perioadă un contract care ar putea deveni una dintre cele mai mari sponsorizări din fotbalul, conform postului Catalunya Radio.
Conducerea clubului FC Barcelona vrea să renoveze complexul Camp Nou
Citeste si: Naomi și Dorobanțu se sărută! Concurenții n-au mai rezistat și au dat frâu liber sentimentelor- kanald.ro
Spotify discută cu clubul catalan ca să devină sponsorul principal al Barcelonei, ceea c ear include și numele gigantului de streaming în denumirea arenei.
Ambele înțelegeri urmează să expire peste șase luni, așa că șefii Barcelonei caută variante pentru a ameliora problemele financiare ale clubului. Potrivit surselor din Catalunya, Barcelona vrea să modifice și denumirea stadionului pentru un contract mai avantajos, însă perioada propusă inițial de Spotify nu i-ar mulțumi pe oficialii Barcei.
Citeste si: Duminică, la “Asta-i România!”: Mihai Neșu, o lecție impresionantă de viață
Spotify ar putea sponsoriza FC Barcelona cu până la 65 de milioane de euro pe sezon
Discuțiile dintre Barcelona și Spotify sunt foarte avansate în ceea ce privește prezența platformei de streaming pe echipamentele de joc și de antrenament ale echipei catalane.
Dacă cele două părți se vor înțelege și în privința modificării numelui arenei, contractual ar putea să-i aducă Barcelonei între 60 și 65 de milioane de euro pe sezon.
Deși are datorii de 1,4 miliarde de euro, Barcelona vrea să renoveze complet stadionul Camp Nou și complexul din jurul acestuia în viitorul apropiat.