
kanald.ro
Stiri
O fost casieră a dezvăluit cum sunt păcăliți clienții din supermarketuri, dacă nu sunt atenți.
O fostă casieră a făcut dezvăluiri neașteptate despre așa zisele promoții din supermarketuri, dar și cum pot evita clienții să fie păcăliți. Verificarea atentă a etichetelor și a bonurilor poate face diferența atunci când vine vorba de economii sau de cheltuieli care nu își au sensul.
Conform România TV, o fostă casieră cu mulți ani de activitate în spate a vorbit despre păcăleli care are loc frecvent în lanțurile mari de magazine, mai ales atunci când vine vorba de reduceri.
Surprize mari au loc și în zilele de luni, atunci când supermarketurile lansează ofertele pentru săptămâna cu pricina, însă nu actualizează casele de marcat corespunzător. Astfel, clienții plătesc mai mult decât ar trebuie să plătească pe anumite produse și de foarte multe ori nici nu observă acest aspect.
Fosta angajată a ținut neapărat să le dea un sfat prețios clienților și anume să acorde o atenție sporită bonurilor, după ce au terminat de făcut cumpărături, mai exact în zilele de luni. Acest lucru poate fi destul de incomod pentru multe persoane, însă în acest fel se pot evita cheltuieli inutile.
Imagine ilustrativă
Potrivit sursei menționate anterior, Uniunea Europeană a decis să interzică ambalajele de plastic pentru articolele de consum, astfel că aceasta interdicție se va apica treptat din anul 2030.
Vor fi foarte multe produse care vor dispărea definitiv de pe rafturi, dar și multe alte locuri care vor avea de suferit, cum ar fi restaurantele, hotelurile și aeroporturile.
În cazul restaurantelor, ketchupul nu va mai fi servit în tuburi de plastic, de la hoteluri vor dispărea sticlele mici de șampon, iar în aeroporturi nu va mai putea fi folosită folia de plastic care în momentul de față
se folosește pentru protejarea bagajelor.