Adina Buzatu pornește CRUCIADA #faralogodarcueticheta împotriva hainelor cu brand-ul la vedere

Adina Buzatu lansează campania #faralogodarcueticheta. Acțiunea are scopul de conștientizare a faptului că hainele cu logo-uri de-o șchioapă sunt expresia unui stil mediocru. Brand-urile care produc astfel de linii vestimentare nu fac decât să manipuleze oferind accesul la opulența de prost gust.

Distribuie pe:

Adina Buzatu lansează campania #faralogodarcueticheta. Acțiunea are scopul de conștientizare a faptului că hainele cu logo-uri de-o șchioapă sunt expresia unui stil mediocru. Brand-urile care produc astfel de linii vestimentare nu fac decât să manipuleze oferind accesul la opulența de prost gust.

Cât de înșelătoate este strategia de etalare a brandului și de ce persoanele care le aleg riscă depersonalizarea, ne explică Adina Buzatu.


In articol:

 “Purtarea unui tricou pe care scrie mare numele unui brand nu face altceva decât să depersonalizeze. E ca și cum, în acel moment, cel care îl poartă strigă în gura mare ”Uite de la ce brand mi-am cumpărat! Sunt bogat!“

Ceea ce nu știu mulți dintre cei care cumpără logo-uri este că aceste linii de produse ale brandurilor de lux nici măcar nu fac parte din colecțiile lor de calitate. Acest trend cu logomania a fost creat în anii ’90 pentru a crește vânzările brandurilor pentru mass market (n.red. – termenul ”piață de masă” se referă la o piață pentru bunuri produse pe scară largă), prin crearea unor linii de produse de o calitate medie, nicidecum premium, cu scopul de a fi vândute celor care nu își permit să cumpere un produs premium.

Citeste si: Prognoza meteo pentru următoarele ore. 11 județe sunt cuprinse de furia naturii - evz.ro

Citeste si: Imagini de coşmar din Spitalul Județean Reșița! Pacienţi pe jos şi mizerie de nedescris - bzi.ro

Citeste si: Adina Buzatu, experienta emotionanta in trafic: "Am plans in hohote" - Vezi ce a vazut si ce s-a intamplat

Ceea ce vă transmit prin această campanie este faptul că stilul nu are absolut nicio legătură cu logomania. Dimpotrivă, aceste nume de branduri aruncate în ținută dezechilibrează întregul concept de rafinament. Hainele bune sunt cele care au materiale de o calitate superioară, au croieli și cusături la detaliu. Acestea sunt piesele care se observă de la distanță, mult mai bine decât cele cu logo-uri, datorită croielilor impecabile, pigmenților perfecți de culoare, detaliilor simple dar de impact.

Stilul personal se construiește și spune foarte multe despre o persoană. Hainele bune sunt cele care au croieli și cusături la detaliu, cele care ne reprezintă și ne fac să ne simțim bine atunci când le purtăm.

Adina Buzatu pornește CRUCIADA #faralogodarcueticheta
Adina Buzatu - CRUCIADA #faralogodarcueticheta

Îndrăzniți să vă construiți propriul stil!

Mergeți în magazine, alegeți piese fără să vă uitați la brand și vedeți cum vă vin. Apoi verificați dacă acestea fac parte din colecția unui brand de renume. O să rămâneți surprinși ce combinații veți găsi. Continuați pe acest drum și trasați-vă stilul vestimentar personal #faralogodarcueticheta”, îndeamnă Adina Buzatu.

Galerie foto 
Abonează-te pe

Citește și:

Ce trebuie să faci ca să câștigi bani ușor

Se întâmplă de la 1 ianuarie 2021! LOVITURĂ cumplită pentru cei cu mașini pe motorină și pe benzină!

Suferi de COVID-19 sau de gripă? Iată cum îți dai seama: Fii atent la aceste indicii

Carmen de la Sălciua, în al nouălea cer alături de un bărbat misterios. Ce a apărut pe Instagramul artistei: „Chiar tot ce îți dorești...”

Florin Pastramă își trădează soția?! Ce face soțul lui Brigitte când ea nu este în preajmă. Dezvăluiri incendiare: „Florin când pleacă de acasă...”

Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies