kanald.ro
Andreea Raicu
Andreea Raicu
Vedete
Andreea Raicu este o femeie de afaceri de succes. Ce profit a avut în anul 2022?
Andreea Raicu a debutat pe micile ecrane cu zeci de ani în urmă. Însă, de mult timp a ales să își croiască un alt drum profesional, lăsând lumina reflectoarelor în spate.
Așadar, acum ține cursuri de dezvoltare personală, nutriție, beauty și fashion, dar are și propria afacere. Inițial, vedeta a deschis o afacere în mediul online, prin care a pus la dispoziția doamnelor și domnișoarelor hainele pe care și ea le îmbracă zi de zi, dar și accesorii.
Andreea Raicu
[Sursa foto: Facebook ]Însă, după ce a văzut că afacerea merge, dar și dându-și seama că vrea să le ofere femeilor mai mult decât un articol vestimentar, o experiență unică, Andreea Raicu și-a deschis și un magazin fizic, în București, într-o zonă foarte bună.
Și bine a făcut! Nu o spunem noi, o arată cifrele, având în anul 2022 un profit în valoare de 121,980.00 lei, conform termene.ro.
Această cifră nici nu este de mirare, având în vedere că prețurile cerute de vedetă pe ceea ce creează nu sunt deloc de neglijat.
O rochie poate costa și 850 de lei, o lumânare parfumată 215 lei, un hanorac ajunge la 350 de lei, 189 este și prețul unui tricou cu mesaj și lista poate continua.Dar, trebuie precizat și faptul că, pe lângă ce oferă, în materie de calitate, Andreea Raicu include în acest preț și un tratament special celor care trec pragul magazinului ei.
Vedeta spune că a avut nevoie de foarte mult curaj pentru o asemenea afacere și de multă speranță pentru ceea ce a vrut să transmită prin felul său de a vinde.
Un mod special, am putea spune, căci doamnele și domnișoarele care ajung în magazinul fostei prezentatoare sunt întâmpinate cu băuturi fine, cu brațele deschise, cu spirit practic, multă înțelegere și bucurie.
„Am avut curajul să deschid un magazin fizic pentru că foarte multă lume a cerut-o și doi la mână într-o eră a online-ului, oamenii ajung să se deconecteze foarte tare unii de la alții și am creat un spațiu în care vreau să creez conexiune. Nu este un simplu magazin, ci este un loc în care oamenii se opresc din toată agitația zilnică și au o experiență diferită. Se opresc, se relaxează, experimentează ceva diferit, se uită la rochii, se probează și creează o conexiune cu mine sau cu oamenii din echipa mea. În momentul în care cineva intră la noi în magazin avem grijă să-i întrebăm ce-și doresc, întotdeauna, prosecco, șampanie, orice în așa fel încât să-i facem să se simtă bine. De fiecare avem foarte multă grijă pentru că chiar ne dorim să se creeze o conexiune. Acel lucru după care noi toți tânjim, dar nu prea îl avem”, a explicat vedeta, pentru Ego.ro.