Au apărut primele complicații ale vaccinului anti-coronavirus! Ce a pățit un american la câteva minute după ce s-a injectat? ”Inima mi-a luat-o razna”

Un medic din Boston a fost la un pas de moarte după ce i-a fost administrat vaccinul anti-COVID-19.

vaccin covid
Vaccinul a ajuns și în România
Autor: Radu Constantin

In articol:

Au apărut primele reacții adverse puternice în cazul vaccinării anti COVID-19. Medicul Hossein Sadrzadeh de la spitalul din Boston a experimentat câteva reacții severe imediat după ce i-a fost administrat vaccinul. Bărbatul are probleme mai vechi legate de dezvoltarea anumitor alergii iar reacția la vaccinul administrat pare să fie exact din acest registru.

Este cel puțin al șaselea caz în Statele Unite, de la începerea administrării vaccinului anti-COVID-19 și se pare, cel mai grav.

150 de bătăi pe minut și tensiune extrem de mică

”După ce mi s-a administrat vaccinul, am simțit cum inima mi-o ia razna și devin tahicardic. M-am gândit că poate fi o anxietate din cauza fricii mele legate de vaccin, după ce am auzit și de alte cazuri de reacții adverse în Statele Unite, mai ales din partea unor persoane care suferă de alergii, ca mine”, a povestit medicul Hossein Sadrzadeh pentru CNN.

vaccin covid
Persoanele cu alergii au avut de suferit după vaccinare

Citeste si: Gigi Becali: ”Eu nu mă vaccinez nici dacă mor. Eu iau cinci picături dintr-un...”

Citeste si: Laurențiu Reghecampf, cerere neașteptată pentru Anamaria Prodan: „Mi-a cerut să renunț la numele lui de familie”- bzi.ro

Ce s-a întâmplat, de fapt? Pulsul bărbatului a crescut la câteva minute după administrarea vaccinului, depășind peste 150 bătăi pe minut (față de 75 cât era normal).

Apoi a simțit un fel de furnicături în limbă și pe gât, ca atunci când urmează o reacție alergică. În următoarele minute, tensiunea arterială i-a coborât atât de jos încât nu a mai putut fi detectată pe aparatele de monitorizare la care era conectat. Din fericire, Sadrzadeh se afla în spital și a fost imediat dus la Urgențe, acolo unde i s-a administrat un tratatemnt antialergic iar starea lui a fost monitorizată pentru următoarele 4 ore.

Specialiștii au anunțat că ”investigheză” incidentul

Compania farmaceutică ce produce vaccinul care se vinde în Statele Unite a anunțat că investighează incidentul.

”Moderna nu poate confirma incidentul, dar a raportat un potențial eveniment advers și investigheză incidentul. Nu se cunoaște încă ce ingredient din vaccinul împotriva coronavirului poate cauza reacții adverse severe la unele persoane. Dr Peter Marks, care conduce departamentul de evaluare și cercetare biologică, a spus într-o întâlnire, săptămâna trecută, că agenția investighează un component cunoscut ca PEG (polyethylene glicol)

și alte patru posibile ingrediente din formulă”, a spus Ray Jordan, purtător de cuvânt al companiei Farma, la CNN.

Citeste si: Reacția lui Adrian Streinu Cercel după ce a fost vaccinat anti-COVID: ”E extraordinar”

Pe de altă parte Albert Bourla, CEO la Pfizer, a explicat că reacțile adverse post-vaccinare au fost ”foarte rare” în testele clinice. El a arătat că acum, vaccinul se distribuie către milioane de oameni, iar unele reacții adverse sunt inevitabile. El spune că aceste incidente nu ar trebui să îndepărteze oamenii de campania de vaccinare.  

 

Distribuie pe:
Galerie foto  Urmatorul articol
Abonează-te pe

Citește și:

Declarațiile primului cadru medical vaccinat anti-COVID în România: „Nu a durut absolut deloc, este cel mai nedureros vaccin pe care l-am făcut până acum”

IMAGINI INCREDIBILE! Ce s-a întâmplat cu mașina care transportă cele 10.000 de doze de vaccin anti-COVID? Furgoneta frigorifică s-a defectat pe traseu?

Declarațiile șocante ale unui cunoscut chirurg român: ”Vaccinarea ar trebui să fie obligatorie, ca pe vremea lui Ceașescu... Atunci se vaccina toată lumea”

Ziua de mâine va aduce rezolvarea problemelor pentru 7 nativi

Minunea de la Dumnezeu care s-a întâmplat chiar acum: "Au fost uimiţi, foarte uimiţi!" (VIDEO)

DIVORT fulger showbiz! Erau cel mai frumos cuplu. Toata lumea este in stare de soc

Anunț-bombă despre Pfizer. Informația a fost confirmată oficial. Toată lumea trebuie să afle

Chin nesfârșit pentru o mare campioană a României: ”Izolare și abuz de medicamente. Simt că-mi pleznește inima și nu mai pot merge”

Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Cookies