kanald.ro
Actualitate
Cine ar fi de vină, de fapt, în accidentul de la Dristor, în care un camion a acroșat un cablu de la tramvai și a căzut peste o femeie? Mărturiile halucinante ale șoferului: „Nu era nimeni acolo”
Se dă peste cap ancheta accidentului din Dristor. Cine ar fi de vină pentru femeia rănită de cablul de la tramvai?
După tragedia petrecută în zona Dristor, apar versiuni contradictorii despre cauzele accidentului. Șoferul camionului implicat susține că nu a atins cablul care a lovit femeia, afirmând că firul fusese lăsat neasigurat de muncitorii STB care lucrau în apropiere. În replică, Societatea de Transport București susține că șoferul ar fi ignorat semnalele echipei de lucru și ar fi pătruns cu forța printre muncitori, determinându-i pe aceștia să se retragă pentru a evita impactul. Între timp, victima se află în stare critică la secția de Terapie Intensivă.
Citeste si: Ajutorul de deces 2025: Câți bani se acordă și cine poate beneficia de această indemnizație- kanald.ro
Tânărul de 19 ani care a agățat cablul rețelei de tramvai a revenit astăzi la locul accidentului, însoțit de polițiști.
„Ei (n.r. angajaţii STB) lucrau la linia de tramvai şi când am trecut eu au slăbit cablul de înaltă tensiune, cred că aşa se numeşte, şi mi-a căzut după cum se vede la jumătatea maşinii. Nu era lăsat cablul! Cablul a căzut între timp, că ei lucrau acolo. Nu era nimeni să dirijeze niciun trafic. Nu a fost nimeni. Nu este nicio limită de greutate, de înălţime. Am făcut stânga cum face un om normal, pe unde vrea să meargă şi atâta tot. Am fost la drugtest, am fost de am făcut la sânge (n.r. analize), alcool, tot, am ieşit ok şi sunt nevinovat! Urâte, îţi dai seama. Să vezi aşa ceva... nu voiam să se întâmple aşa ceva niciodată!”, a precizat Daniel, șoferul implicat în accident, pentru Observator.
Cum se apără compania STB?
În replică la acuzațiile șoferului, Societatea de Transport București oferă o altă versiune a incidentului. Conform instituției, echipa de muncitori se afla în intersecție cu un utilaj de lucru la înălțime, iar accesul în zonă era restricționat. STB mai precizează că șoferul ar fi agățat un cablu cu autoutilitara înainte de accident, iar firul respectiv ar fi fost târât sub roțile vehiculului, până în locul în care a fost rupt și al doilea cablu.
„Când platforma de lucru era în ridicare, conducătorii unui autoturism și a unei camionete au pătruns forțat în zona de avarie și au trecut printre membrii echipei STB, care s-au ferit pentru a evita să fie acroșați. Camioneta a trecut cu viteză foarte aproape de autoturn și a agățat cu colțul din dreapta cablul de oțel inox susținut de un membru al echipei de intervenție. Membrii echipei de intervenție purtau echipament de protecție, veste reflectorizante vizibile în trafic, iar autoturnul avea sistemul de semnalizare funcțional — girofar în partea din spate, leduri ale platformei de lucru în funcțiune și vizibile, inclusiv sistemul de avarie cu becurile semnalizatoare funcționale.”, a declarat STB, conform Observator.