kanald.ro
Nicoleta Malanca, concurentă „Insula de 1 milion”
Nicoleta Malanca, concurentă „Insula de 1 milion”
TV
Nicoleta Malanca se numără printre cei 50 de concurenți de la „Insula de 1 milion”, de la Kanal D.
„Insula de 1 milion” este un reality show de aventură care are cea mai mare miză pusă la bataie de o televiziune din România. Proiectul televizat aduce publicului un spectacol total al naturii umane, într-un roller coaster impresionant de emoţie, competiţie, dinamică socială, într-un peisaj sălbatic, rupt de lume, în îndepărtata Republică Dominicană.
50 de concurenţi cu vârste, profesii și pasiuni diferite intră în cel mai mare experiment social, ce va duce la un alt nivel modalitatea de a face reality show.
Malanca Nicoleta Florina se numără printre cei 50 de concurenți de la emisiunea „Insula de 1 milion” care se luptă pentru a câștiga miza cea mare a concursului, și anume suma de 1.000.000
Nicoleta s-a născut pe data de 12 decembrie1998, are 25 de ani, 61 de kilograme și 1,70m înălțime. Concurenta de la emisiunea moderată de Cosmin Cernat provine din Satu Mare, însă de șase ani locuiește în Cluj-Napoca. Aceasta a absolvit Facultatea de Drept și are master în Drept Internațional la Universitatea Dimitrie Cantemir din Cluj.
Deși a terminat studiile superioare în drept, concurenta de la „Insula de 1 milion” este agent imobiliar de aproximativ șapte ani.
Lumea o percepe ca fiind ambițioasă, sufletistă și liniștită. De altfel, aceasta spune că cel mai bine se pricepe la adaptare, astfel că reușește să treacă cu brio peste orice teamă de necunoscut.
Concurenta are o sensibilitate aparte pentru oamenii nevoiași, iar cel mai mare atu al ei este acela că poate empatiza cu cei din jur. Cu toate acestea, consideră că defectul de care nu poate scăpa, în ciuda faptului că încearcă, este orgoliul. Totodată, frica cea mare a concurentei este cea de pierdere, iar atunci când este sub presiune prea mare cedează.
În ceea ce privește pasiunile concurentei, aceasta iubește tenisul, baschetul, drumețiile și sporturile extreme. De altfel, a făcut box între 2016 și 2019, însă în prezent îl practică mai rar.
Nicoleta se descrie ca fiind o fire ambițioasă, luptătoare, liniștită, adaptabilă și grijulie. În copilărie, mai exact de la 4 la 9 ani, ea a practicat baschet și gimnastică, însă nu a mai avut posibilitate financiară să continue pe acest drum.
Mâncarea este slăbiciunea ei cea mai mare, iar personalitatea marcantă pe care ar vrea să o întâlnească este Nadia Comăneci.
Cât despre participarea la emisiunea „Insula de 1 milion”, aceasta spune că vrea să lupte pentru ea și să se autodepășească. Dacă ar fi să câștige miza emisiunii, concurenta ar investi suma uriașă în imobiliare. De asemenea, Nicoleta a mărturisit că se simte norocoasă să facă parte dintr-un asemenea reality show de aventură, mai ales că mereu și-a dorit să concureze într-o emisiune televizată de acest gen.
„Mă simt norocoasă, întotdeauna mi-am dorit o astfel de emisiune, de joc, să concurez la genul acesta de jocuri”, a spus concurenta emisiunii „Insula de 1 milion”.
Citeste si: Plachetocrit crescut – semnificații și implicații clinice- revistagalenus.ro
Super show-ul de la Kanal D face diferenţa şi prin mecanismul inedit prin care participanţii îşi pot îndeplini cele mai îndrăzneţe visuri.
În cadrul emisiunii, 50 de concurenţi cu profesii, vârste, pasiuni diferite intră într-o competiţie individuală pentru cea mai mare miză pusă în joc de o televiziune din România, mai exact 1.000.000 de lei.
Astfel, „Insula de 1 milion” duce la un alt nivel modalitatea de a face reality show, pe o insulă pustie, unde regulile sociale trebuie inventate şi unde prietenia şi inteligenţa socială sunt cei mai buni aliaţi.
La intrarea în concurs fiecare concurent primește o brăţară în valoare de 20.000 de lei, astfel că cele 50 de brățări împreună valorează suma de 1.000.000 de lei. Obiectivul principal al participanților este acela de a aduna cât mai multe brăţări pe parcursul concursului.
Brăţara este element central al competiţiei nu numai prin valoarea sa financiară, ci şi prin puterea ei simbolică. Brăţara este sinonimă cu reuşita şi cu puterea prieteniei pentru că toţi concurentii îşi pot mării “averea” pe măsură ce înaintează în concurs. Acest lucru îl pot face prin două moduri: fie câştigând brăţări în diferite probe, ce le pun la încercare condiţia fizică, anduranţa, viteza de reacţie, inteligenţa, fie “moştenind” brăţările de la concurenţii care vor părăsi competiţia pe parcurs.
Cu cât dezvoltă relaţii mai apropiate, de încredere, prietenie, alianţe, cu atât au mai multe şanse de a avansa în concurs. Acestea fiind spuse, numarul brăţărilor de pe mână este direct proporţional cu succesul de care un concurent se bucură în cadrul emisiunii.