WowNews logo WOWnews
Stories
Cine e Ștefan Lemnaru de la „Insula de 1 milion”. Concurentul, devenit cunoscut după relația cu Andra Gogan, jonglează cu pasiunea pentru fotografie și marketing

TV

Cine e Ștefan Lemnaru de la „Insula de 1 milion”. Concurentul, devenit cunoscut după relația cu Andra Gogan, jonglează cu pasiunea pentru fotografie și marketing

“Insula de 1 milion”, cel mai mare experiment social din istoria televiziunii, va cuceri publicul din România!

Ștefan Lemnaru participă la experimentului social televizat „Insula de 1 milion” de la Kanal D. Descoperă care este motivația sa pentru a participa la emisiune.

Cine e Ștefan Lemnaru de la „Insula de 1 milion”

Ștefan Iulian Lemndaru s-a născut pe data de 21 octombrie 1996, are 27 de ani, 68 de kilograme și 1,76m înălțime. Concurentul de la „ Insula de 1 milion” a absolvit C.T Lazăr Edeleanu din Ploiești și are diplomă de fotograf, iar acum locuiește în București.

Citeste si: Carmen de la Sălciua și Culiță Sterp s-au împăcat, după 6 ani de la divorț: „Timpul a vindecat orice urmă de scandal."- kfetele.ro

În prezent, Lemnaru este influencer, creator video, editor și specialist în marketing. Acesta se descrie ca fiind creativ, logic, descurcăreț, perseverent și gânditor. De altfel, cel mai mare atu al său este faptul că este perseverent, iar întotdeauna își dorește să evolueze și să își depășească fricile.

Lumea îl percepe ca fiind descurcăreț și logic în gândire. Influencerul are o sensibilitate aparte pentru oamenii neajutorați și animale, tocmai de aceea spune că cedează atunci când vede oameni și animale în suferință. Cea mai mare realizare a sa a fost atunci când a salvat viața unei pisicuțe.

Pe de altă parte, Lemnaru are frică de înălțimi mari, iar defectul de care nu poate scăpa este faptul că este prea copilăros. De asemenea, concurentul de la „Insula de 1 milion” spune despre el că este creativ și că se adaptează repede în diferite situații.

Totodată, acesta precizează că rezistă ușor fără confortul de acasă, mai ales că în trecut a plecat de câteva ori în alte țări, fără să aibă bani și s-a descurcat.

Pentru concurentul de la „Insula de 1 milion” banii nu reprezintă nimic, aceștia fiind făcuți să vină și să plece. Cel mai mare vis al său este acela de a ajunge cel mai bun creator de conținut din România.

Citește și: Surpriză de proporții la „Insula de 1 milion”: Armin Nicoara și Jaguaru (Ionuț Sugacevschi) intra în luptă| EXCLUSIV

Lemnaru a avut o relație cu Andra Gogan

În ceea ce privește viața personală, Lemnaru a format un cuplu cu Andra Gogan, una dintre cele mai cunoscute vloggerițe și cântărețe de la noi din țară.

În prezent, concurentul de la „Insula de 1 milion” este într-o relație de șase luni cu Ana Mușat. De altfel, acesta are o soră mai mică pe nume Diana, însă regretă că din cauza împrejurimilor familiale nu a făcut conținut social de mic.

Cel mai mult la o persoană apreciază sinceritatea, gândirea logică și bunătatea.

Cât despre pasiunile sale, Lemnaru știe să înoate, să patineze, să schieze și să meargă cu bicicleta. Totodată, acesta face mișcare de trei ori pe săptămână și spune despre el că este curajos.

De-a lungul anilor, concurentul de la emisiunea moderată de Cosmin Cernat a început două facultăți, însă nu a terminat niciuna. El a plecat în Germania la muncă, dar s-a întors în țară după trei zile, având în vedere că acolo trebuia să facă curat pe șantier.

Cu toate acestea, tânărul influencer a avut curajul să încerce mai multe locuri de muncă de la noi din țară, ba chiar a fost și livrator de mâncare în cadrul unei companii renumite.

Tot pe lista experiențelor inedite pe care concurentul le-a trăit se numără și faptul că a făcut un curs foto de o săptămână, iar ulterior a plecat în insulele Canare unde a rezistat două luni.

Despre participarea la reality show-ul de aventură „Insula de 1 milion”, concurentul spune că vrea să câștige miza pentru a ajuta cât mai mulți oameni. Conținutul pe care îl face acum este mai mult în scop caritabil, pentru a ajuta oamenii, în special, cu bani. De altfel, acesta spune că și-a dorit să facă armata pentru a se disciplina, însă acum consideră că emisiunea este un mediu mai bun decât armata.

Citește și: Simona Mărgăian și-a găsit fericirea alături de Filip, concurent la „Insula de 1 milion”, după calvarul prin care a trecut alături de italianul Francesco! Acum este căsătorită și trăiește o adevărată poveste de dragoste

Citeste si: Andreea Mantea dă VERDICTUL FINAL despre Alexandrina! Soarta concurentei este decisă CLAR!- kanald.ro

Citeste si: Fosta concurentă din Casa Iubirii face DEZVĂLUIRI explozive despre Alexandrina: "Vreau să știți și voi". Are legătură cu imaginile care fac turul internetului. Manuela rupe tăcerea: "Sunt 100% convinsă". Ce secrete din culise vor ieși la lumină- radioimpuls.ro

Insula de 1 milion, emisiune kanal d, program insula de 1 milion

Kanal D a achiziționat formatul „Milion Dollar Island”

Kanal D a achiziționat „Million Dollar Island”, un format revoluţionar, care a rescris modalitatea de a face reality şi poartă semnătura Talpa Studios şi a fondatorului său, John de Mol, în parteneriat creativ cu Monday Media. John de Mol este celebru în întreaga lume pentru formate precum “Big Brother”, “The Voice”, “Deal or No Deal”.

După ce a devenit un adevărat trendsetter pe piaţa media din România, aducând milioanelor de români formate inspiraţionale extrem de puternice, precum “Exatlon”, “Survivor”, “Bravo, ai stil!”, Kanal D continuă să suprindă, ducând la alt nivel ideea de reality de aventură şi repunând în discuţie valori general umane precum prietenia, empatia, curajul şi dorinţa de autodepăşire.

Reality show-ul aduce în fața publicului 50 de oameni cu vârste, profesii şi pasiuni diferite care intră într-o competiţie individuală, pe o insulă paradisiacă, pentru îndeplinirea celor mai îndrăzneţe visuri. Miza este uriasă: 1.000.000 de lei, cea mai mare sumă pusă la bătaie de o televiziune din România. În cadrul competiției, concurenţii pot deveni bogaţi „peste noapte” şi îşi pot îndeplini visul dacă reuşesc să depăşească toate obstacolele concursului de pe insula de 1 milion de lei.

De ajutor în această încercare ieşită din comun le va fi, mai presus de orice, inteligenţa socială şi abilitatea de a construi alianţe. “Insula de 1 milion” este show-ul în care prietenia valoarează mai mult decât o avere. La intrarea în emisiune, toți cei 50 de participanți primesc câte o brățară de 20.000 de lei, toate acestea împreună valorând marea miză a emisiunii.

Asfel, obiectivul concurenţilor este acela de a aduna cât mai multe brăţări pe parcursul concursului. Brăţara este element central al competiţiei nu numai prin valoarea sa financiară, ci şi prin puterea ei simbolică. Aceasta este sinonimă cu reuşita şi cu puterea prieteniei pentru că toţi concurentii îşi pot spori “averea” pe măsură ce înaintează în concurs în două moduri: fie câştigând brăţări în diferite probe, ce le pun la încercare condiţia fizică, anduranţa, viteza de reacţie, inteligenţa, fie “moştenind” brăţările de la concurenţii care vor părăsi competiţia pe parcurs.