kanald.ro
Cristi Brancu
Cristi Brancu
Vedete
Cristi Brancu rupe tăcerea! În cadrul unui interviu acordat, a transmis public, un mesaj dur pentru toți cei care activează în domeniul mass-media. Iată despre ce e vorba.
Jurnalistul Cristi Brancu este cunoscut pentru caracterul vocal și mereu asumat. Acesta a decis să își spună public oful față de industria mass-media. În cadrul interviului, a povestit despre noile proiecte de televiziune, viața personală și părerea lui despre mass-media din zilele noastre.
Întrebat despre situația social media de astăzi, prezentatorul tv a enumerat schimbările pe care le-a observat în ultimii 30 de ani de activitate.
"Ar fi de ținut o conferință de trei ore pe tema asta. Am să-ți dau doar două argumente. E bine că evoluția senzațională a social media a permis ca oricine să se poată exprima independent în public. Practic, viața oricărui om a putut fi mult mai transparentă. Pentru media, e un cadou al revoluției tehnologice. Pe de altă parte, acum 30 de ani, exista o cutumă – nu te lansezi în public, dacă nu faci ceva bun, frumos, durabil.
De asemenea, a adăugat și faptul că presa nu mai e selectivă, iar publicul a devenit superficial,preferând să citească tabloide simple, scandaloase, ignorându-le pe cele serioase, minuțios realizate.
"O piață mai restrânsă își permitea să fie mai selectivă. Acum, atâtea site-uri trebuie hrănite, încât se preia orice. Și ca să fii pe prima pagină – spre exemplu, tu, Loredana Groza – trebuia doar să faci ceva frumos, spectaculos în viața ta. Acum, publicul te vrea în cadă cu spumă. Sigur, lumea e ipocrită – zice că nu ai ce căuta în cadă, dar abia așteaptă să sari în ea".
Citeste si: Vlăduța Lupău se confruntă cu probleme de sănătate. De ce se tratează artista la Paris?
Vedeta a răspuns și curiozităților fanilor emisiunii lui și a explicat pe scurt ideea acesteia. "Clișeul este că orice jumătate de știre, pe jumătate preluată, în Romania, este etichetată pompos cu sigla «exclusiv». Publicul trebuie să reacționeze precum câinele lui Pavlov. Numai că lumea s-a cam învățat că se dă în exces cu «exclusiv» în populație, dar de cele mai multe ori e doar o momeală fară finalitate."
Tot pe acest subiect, a continuat seria declarațiilor legate de ceea ce se difuzează pe sticlă sau se scrie în mediul online și mai ales ce consumă publicul român.
"Misiunea de a face audiență prin decență e tare grea. Circul va face întotdeauna audiență. Zgomotul atrage atenția, indiferent dacă e justificat sau nu. A meritat, însă, pentru că la capitolul încredere, am câștigat enorm în fața publicului și a vedetelor."