Sergiu Călifar, omul din spatele conceptului de design implementat la hotelul Mandachi din Suceava, le-a explicat jurnaliștilor WOWbiz cum a gândit „camera-vedetă”.
Hotelul milionarului sucevean Ștefan Mandachi s-a reinventat în pandemie și, din 2020, le-a oferit turiștilor un concept complet nou pentru România, o „cameră a visurilor”, imaginată de Sergiu Călifar, designer de interior, și echipa sa de la PureMess Design.
Sergiu Călifar: „Am creat un iglu din care poți privi stelele.”
Când Sergiu și echipa de la PureMess Design au bătut palma cu managementul hotelului Mandachi, și-au propus să ofere experiențe unice nu doar pe etaje, ci în fiecare cameră în parte. Așa a apărut și „dream room”-ul, care înseamnă, de fapt, două camere care răsfață oaspeții hotelului în moduri diferite.
„Tipologiile de camere au fost gândite diferit, în sensul în care să existe un segment pentru oamenii care vin în interes de afaceri, dar și un segment pentru oamenii care vin să se relaxeze în vacanță.
Avem un tip de apartament care este special făcut cu jacuzzi în cameră și e varianta premium, care profită de înălțimea și amplasarea hotelului către orașul Suceava. În zona de acoperiș am creat un iglu transparent unde ai parte de foarte multă intimitate, ești singur și acolo poți să privești stelele, să dormi și să mănânci. E o experiență romantică, care îți oferă atât confortul din interior, cu toate facilitățile necesare unei camere premium, cât și partea asta de experiență pe care o poți petrece în timpul liber”,
le-a explicat Sergiu Călifar jurnaliștilor WOWbiz.ro.
Proiectul hotelului Mandachi nu a fost unul deloc simplu, mai ales că acesta a fost menit să se compare cu cele din lanțurile cunoscute în toată lumea. Cele 5 etaje și 88 de camere au fost regândite pentru a fi cât mai primitoare atât pentru oamenii de afaceri care se opresc în Suceava, cât și pentru turiștii care vor să se bucure de frumusețile locului.
„Noi facem interioare unice, nu facem nimic standardizat și încercăm să facem lucruri de lifestyle.
Noi, la proiectele mari, punem în evidență ideea pe care ar dori să funcționeze. Unii patroni vor tradițional, alții vor foarte modern, unii vor futurist. Noi avem capacitatea să creionăm de la 0 un concept nou și unic, astfel încât să scotem în evidență mesajul business-ului respectiv. Hotelul Mandachi a fost gândit integrat, nu este un hotel tip butic. Are o capacitate mare, similară cu unul dintr-un lanț internațional”, a adăugat designerul Sergiu Călifar.