kanald.ro
Vedete
El e Catalin de la Berlin, stilistul Ralucai Badulescu la “Bravo, ai stil!” “Suntem deliciul vanzatorilor cand mergem la shopping pentru ca facem show”
Una dintre cele mai tari miscari facute de un post de televiziune, in 2016, a fost realizata, fara doar si poate, de Kanal D cu proiectul „Bravo, ai stil!”. Show-ul de fashion a prins la public imediat, a inregistrat audiente extraordinare si a adus un suflu nou prin prezenta in platou a unor persoane indreptatite sa aprecieze prestatia si evolutia concurentelor. ##VIDEO486205##
Catalin de la Berlin: Numele din buletin este Catalin Raul Enache. Foarte putina lume il cunoaste si acest lucru s-a intamplat pur si simplu, nu a fost nimic planificat sau, cum cred unii vreo "strategie de marketing Margiela style". Apelativul Catalin de la Berlin a venit firesc, dintr-un joc de cuvinte pe care l-am facut in perioada in care locuiam si studiam la Berlin. De atunci, pe de o parte a fost imposibil sa scap de el (pana si atunci cand am cumparat domeniul pentru site, numele meu real se pare ca era deja folosit), pe de alta parte, a devenit o marca, ceva pretios mie, cu o valoare personala foarte puternica
Catalin: Nu-mi place sa ies foarte mult in evidenta, sunt mai nisat, nu imi fac publicitate, nu prea particip la emisiuni, imi conserv viata personala. Lucrez de 11 ani in domeniul modei, dupa Berlin, unde am studiat costume, scena, machiaje si masti am inceput la reviste de moda printre care si revista Tabu, 4 ani, o foarte frumoasa perioada din viata mea stilistica pentru ca, din fericire inca am prins presa inainte de criza financiara iar creativitatea nu cunostea bariere si lumea era frumoasa. Apoi, treptat, am inceput sa stilizez pentru emisiunile de televiziune. Am lucrat cu foarte multe artiste, am semnat imaginea Elenei Gheorghe timp de vreo 5 ani, am colaborat atat in aparitiile publice ale multor vedete, sedinte foto, videoclipuri, spoturi publicitare, prezentari de moda in tara si strainatate sau, styling si costume pentru ultimul concert al Deliei. Pe langa asta, o buna parte din profesia mea se dezvolta de foarte multi ani ca si private shopper si personal stylist cu clientela privata, atat in tara cat si in strainatate.
Catalin: Raluca este o prietena veche. O prietenie care a stat pana de curand protejata, pana cand am decis de comun acord sa colaboram pe parte stilistica pentru emisiunea „Bravo, ai stil!”
R: Este ea o clienta pretentioasa sau merge pe mana ta? Are fite, fixuri, chestii de care trebuie sa tii cont cand ii concepi o tinuta?
C: Raluca este un personaj autentic iar eu ador asta la oameni. Cu Raluca pana si capriciile sau frivolitatile cotidiene se transforma in pastile cinematografice care ma inspira in crearea tinutelor. Mai departe de haine, "stilismul aprofunzit” este ceva ce tine de multa rabdare, cunoastere, autocunoastere si intelegere. Ca intr-o relatie, si aici trebuie sa tii cont de multe aspecte, sa faci concesii (fericite) si sa nu uiti sa te distrezi. Daca nu e si fun, mai bine sa nu fie! Iar noi avem mult umor si ne simtim bine. Uneori uita Dumnezeu de noi, la telefon o conversatie nu poate fi mai mica de o ora si jumatate iar cea mai lunga a fost una transantlantica de vreo 4 ore. Daca are fite i le retez imediat, daca cere explicatii ii justific imediat, fixatiile i le demontez mai mereu, iar legat de emisiune, in general la tv, bineinteles, trebuie tinut cont de o sumedenie de factori precum lumina de studio, decor, ora de difuzare, tema emisiunii, in ce culori se imbraca colegii de platou, ca, pe ansamblu sa fie armonie.
C: Am merge la shopping, Raluca de-abia asteapta. Dar, eu sunt foarte prins cu diferite proiecte, iar ea mai mereu filmeaza. Uneori, facem shopping online, prin telefon, desi eu detest asta pentru ca-mi place cand o haina respira, cand o poti atinge, cand o probezi si simti ca te defineste sau te ajuta sa exprimi ceva asa ca, si asta mai rar. Daca am putea sa cumparam mai mult timp liber ca sa facem shopping si apoi sa ne oprim la o cafea ar fi ideal dar la asta inca visam. Oricum va pot spune ca suntem deliciul vanzatorilor pentru ca facem show.
C: Cinci? Este aproape imposibil, dar fac un efort:
- Camasa iubitului sau a sotului-pentru ca e sexy sa traiesti in pielea lui si poti creea povesti si a doua zi.
- Jeans-ul in orice forma sau culoare-ce ne-am fi facut daca nu se inventa.
- Un tailleur perfect croit-cand vrei sa te simti puternica, in control.
- Un cardigan gros cu cordon-pentru 'protectie' in zilele uracioase.
Citeste si: Plachetocrit crescut – semnificații și implicații clinice- revistagalenus.ro
- O rochie de seara atemporala in care eventual sa te si ingroape. Neaparat accesorizata cu sandale (in orice anotimp)!
C: Vedetele in Romania, din pacate sunt foarte putine sau deloc care sa fie deschise cu adevarat spre o schimbare de imagine 180, 360 grade. Cele mai fericite transformari sunt niste concesii amarate care nici pe termen scurt, nici pe termen lung, nu ajuta nici beneficiarul, nici vizionarul. Acum faceti voi matematica, de preferat fara ingradirea creativa inclusa...
C:. La barbati, costumele prost alese, necambrate, culori nefericite sau lungimi demne de StarTrek. Faptul ca nu sunt creativi si termenul macho nu este inteles deloc spre absolut deloc. La femei machiajul excesiv si faptul ca incearca prea mult. Nu e nimic mai sinistru pentru mine ca atunci cand intra o femeie in incapere sa nu disting allura, ci sa-mi sara in ochi brandurile si incercarea de a epata. Aerul si misterul, surasul si relaxarea sunt inca capitole pe care ne-am putea concentra, prietenele mele, doamnelor!