Vedete

Exercitii pentru fund bombat. Ce sa faci ca sa ai un posterior ferm!

Iata cateva exercitii pentru fund bombat, care te vor solicita doar cateva minute pe zi? Da, se poate! Va oferim cateva exemple!

Distribuie pe:
  • icon facebook
  • icon email

Autor: S.A.


Exercitii pentru fund bombat. Ce sa faci ca sa ai un posterior ferm! icon photo

Avem pentru voi cateva exercitii pentru fund bombat care dau rezultate nemaipomenite. Ce sa faci ca sa ai un posterior ferm, bombat si apetisant! Aceasta este intrebarea care se afla pe buzele tuturor femeilor, atunci cand ele merg la sala de fitness si reincep antrenamentele dupa o perioada de stagnare. (Cum arata Roxana Vancea, dupa ce a devenit instructor de fitness) 

Din capul locului, va spunem ca daca visezi la un posterior bombat si ferm trebuie sa te apuci de sport. Cu putin efort, vointa si exercitii muschii fesieri vor fi lucrati si rezultatele bune o sa inceapa sa apara.

Desi sunt o grupa de muschi mare si foarte importanta pentru corpul uman, muschi fesieri sunt unul dintre cei mai lenesi.

Statul pe scaun, job-urile de birou, viata sedentara si mersul cu masina sunt factorii care actioneaza asupra formei frumoase a posteriorului nostru.

Vestea buna este aceea ca, daca vom acorda mai multa atentie acestei zone a corpului si o vom realiza exercitii pentru fund bombat, posteriorul nostru isi va recapata fermitatea, ceea ce va aduce un mare plus aspectului general al corpului nostru. (Roxana Vancea, are cel mai bine lucrat posterior din showbiz) 

Pentru a avea picioarele si fesierii tonificati, sunt recomandate trei exercitii de baza in fitness:

Exercitii pentru fund. Ce tipuri de exercitii sunt indicate!

1. Genuflexiuni

2. Fandari

3. Indreptari

4. Exercitii realizate la sala, la aparatele care lucreaza fesierii

Inainte de a incepe sa lucrezi aceasta zona, trebuie sa stii clar ceea ce iti doresti.

In plus, iti reamintim ca este foarte important sa executi exercitiile corect. Mai bine realizezi 5 repetari cu forma corecta, in care simti cum lucreaza muschii fesieri, in loc sa faci 20 de repetari gresite!

Exercitii pentru fund. Fund tare si bombat!

Daca vrei fund tare si bombat atunci activeaza-l zilnic cu o rutina de exercitii simple, fara greutati si folosind doar greutatea propriului tau corp.

Antrenamentul cuprinde exercitii precum: scoica laterala, hidrante, abductii, rotiri de genunchi, pistoane, podul fundului.

La inceput este bine sa faci exercitii folosind doar greutatea corpului tau. Mai multe repetari, executate corect, vor trezi muschii fesieri si ii vor pregati pentru ceea ce urmeaza. Este important ca la inceput sa faci mai multe exercitii pentru a arde grasimea si abia apoi sa te gandesti cum sa iti intaresti si sa cresti masa musculara.

Dupa o perioada de 2-4 saptamani, poti sa treci la pasul urmator.

Exercitii pentru fund tonifiat cu forma bine definita!

In cazul in care scopul tau este sa iti tonifiezi si conturezi forma posteriorului tau, atunci unu-doua exercitii o data pe saptamana nu sunt suficiente, mai ales daca ai o genetica proasta. Executa exercitii precum podul fundului, genofleziuni, fandari, genoflexiuni cu picioarele departate in trepte si in unghiuri diferite si swing-uri si serii complexe de exercitii la aparatele de la sala, destinate fesierilor. Mareste numarul antrenamentelor, creste progresiv incarcatura si dificultatea exercitiilor pe care le faci si intensitatea acestora.

Daca la inceput faceai 15 exercitii in serii de cate 5, acum, poti creste efortul pana ajungi la 10 serii. Muschii tai fesieri sunt pregatiti, treziti si asteapta sa fie lucrati.

Exercitii pentru fund si cresterea volumului sau

Ai sesizat deja o schimbare. Fesierii tai sunt mai fermi, sunt vii si musculatura a inceput sa se intareasca.

Perfect! Acum poti sa incepi sa adaugi greutati, gantere, bara si/sau discuri, benzi elastice sau sa execute exercitii complexe in sala de antrenament, cele destinate fesierilor, crescand astfel dificultatea exercitiilor tale. Zona este antrenata, obisnuita cu efortul, grasimea s-a mai redus si in scurt timp volumul fundul tau va creste.

Atunci cand faci exercitii pentru fund bombat, incarcatura progresiva este recomandata pentru rotunjirea si ridicarea fundului. Fa mai multe repetari, adauga o serie in plus, creste sau scade tempo-ul exercitiului.

Daca vrei un posterior tare si bombat, iata cateva exercitii pentru fund bombat. Nu trebuie sa faci altceva decat... antrenamente cu greutati! Poti sa incerci podul fundului cu greutate, podul fundului intr-un picior, step-up, fandari, indreptari, swing-uri si genuflexiuni cu picioarele departate in trepe, in unghiuri si pozitii diferite sau genoflexiunile realizate la perete, care te oblige sa lucrezi cu spatele drept.

 

 

 

Titlu secțiune

Știrile WOW

HOT pe facebook ACUM!

Titlu secțiune