WowNews logo WOWnews
Stories
Haluk Kurcer, preşedintele Kanal D şi membru Executiv al Consiliului de Administraţie Dogan Media International, despre investiţiile din perioada următoare: "Ne propunem să realizăm un nou studio pentru Ştiri"

Stiri

Haluk Kurcer, preşedintele Kanal D şi membru Executiv al Consiliului de Administraţie Dogan Media International, despre investiţiile din perioada următoare: "Ne propunem să realizăm un nou studio pentru Ştiri"

Televiziunea Kanal D împlineşte astăzi, pe 1 martie, zece ani de existenţă pe piaţa media din România şi rămâne în top trei televiziuni, în funcţie de audienţe, cu o cotă de piaţă de 10% în 2016 faţă de 8,6% cât era în 2015. Haluk Kurcer, preşedintele Kanal D şi membru Executiv al Consiliului de Administraţie Dogan Media International, a dezvăluit, în cadrul unui interviu pentru Capital.ro, că pregăteşte noi surprize în următoarele şase luni şi anume lansarea unui nou studio pentru ştiri.

Capital: Ce investiţii pre­co­ni­zaţi în următoarele şase luni şi ce sume aţi bugetat pentru acesta?
 Haluk Kurcer: În 2017 vom continua cu investiţiile în tehnologie şi în <content>. De asemenea, ne propunem să investim în realizarea unui nou studio pentru Ştiri. Din punct de vedere al conţinutului, vom continua consolidarea Day Time-ului, dar şi investiţiile în Prime Time, vom lansa noi producţii, show-uri produse de Kanal D, dar si noi seriale turcesi. De asemenea, ne concentrăm şi pe dezvoltarea diviziei online, consolidarea portofoliului şi ne-am propus să împrospătăm designul site-urilor noastre.
Mai precis, vrem ca interfaţa acestora să fie şi mai prietenoasă şi, totodată, mai usor de accesat de către publicul nostru.     
 
Capital: Ce emisiuni şi seriale pregătiţi pentru acest an?
Haluk Kurcer: Pregătim o serie de surprize telespectatorilor nostri, ce pot sa va dezvalui acum este lansarea, în luna martie, a  unui nou serial turcesc care a cunoscut un succes uriaş în Turcia. Acesta va fi difuzat în Prime Time, imediat după ce primul sezon Kosem ajunge la final.
 
Capital: Care sunt show-urile care vă aduc cele mai mari ratinguri?
Haluk Kurcer: Serialele turcesti, late-night show-ul „WOWBiz“, galele „Bravo, ai stil!“, „Roata Norocului“, emisiunea de reportaje „Asta-i România“, emisiunea de investigaţie „Sabbagh in actiune“, reality-show-ul „Ochii din umbră“ au consolidat Prime-Time-ul, în timpul săptămânii şi în weekend. În Prime Time (20:00 24:00), pe publicurile All Urban si National, Kanal D s-a clasat pe locul 2, după Pro TV.
Vorbim, deci, de o creştere semnificativă faţă de 2015. Pe All Urban, a crescut cu 21%, iar la nivelul publicului Naţional, cu 26%. 
 
Citeşte întreg interviul aici.