WowNews logo WOWnews
Stories
Liviu Teodorescu ii face concurenta lui Tudor Chirila! Cantaretul a aparut la bustul gol la un show si toate fetele au amutit! FOTO

Vedete

Liviu Teodorescu ii face concurenta lui Tudor Chirila! Cantaretul a aparut la bustul gol la un show si toate fetele au amutit! FOTO

Liviu Teodorescu, una dintre cele mai bune voci masculine din Romania, a sustinut zilele trecute un concert la care fanele sale au avut ocazia sa il vada intr-o ipostaza foarte sexy.

Artistul a cantat mai multe piese la bustul gol, lasand sa se vada abdomenul pentru care a muncit multe luni de zile in sala de fitness. Acest obicei este cunoscut si in cazul lui Tudor Chirila, insa se pare ca Liviu ii face concurenta serioasa. (scandal urias la un show tv dupa ce s-au anuntat castigatorii. ce s-a intamplat de au fost atatia nervi)

“A fost un show cu o atmosfera incredibila si initial aveam pregatita o tinuta completa, dar am facut ce am simtit pe moment si am renuntat la camasa.

M-am simtit foarte bine, iar reactia publicului a fost: wow!"
, a spus Liviu.

Liviu isi tine mereu fanii la curent cu activitatile sale si a postat de mai multe ori pe contul sau de Instagram poze sau videouri de la sala de fitness, acolo unde merge insotit de fratele sau de cele mai multe ori. Fanii sai l-au bombardat cu mesaje prin care il felicitau si il incurajau, insa cei prezenti la concertul de saptamana trecuta au avut ocazia sa vada live rezultatul.

Pe de alta parte, Liviu Teodorescu este unul dintre cei mai apreciati artisti de la noi, care a devenit cunoscut publicului in urma participarii la un concurs de talente. Dupa ce si-a inceput cariera solo, Liviu a lansat mai multe hit-uri precum “Cine m-a pus”, “Esti Piesa’ sau “Gelos”, care au strans milioane de vizualizari. Hit-ul “Fanele”, lansat in colaborare cu Dorian Popa si Laura Giurcanu a strans peste 30 de milioane in doar 4 luni de la lansare. Mai mult, single-ul “Obsesie”, scris si compus de Liviu Teodorescu in propriul sau studio, este unul dintre cele mai difuzate single-uri pe posturile de radio si tv romanesti, iar videoclipul a stat timp de trei saptamani in
tendintele Youtube.