
kanald.ro
Pe ce dată este Black Friday în 2022?
Stiri
Pe ce dată este Black Friday în 2022? Vezi pe ce dată va avea loc evenimentul plin de reduceri, anul acesta.
Black Friday 2022. Când pică Black Friday în România? O mulțime de români așteaptă ziua cu cele mai mari reduceri din an.
Black Friday 2022 este ziua cu cele mai mari reduceri din an și este așteptată de o mulțime de români. În acest an, Black Friday va avea loc vineri, 11 noiembrie.
În această zi se pot achiziționa produse la reducere din diferite categorii, precum: alimente, articole pentru copii, articole sport, audio, auto, bijuterii, bricolaj, cărți, ceasuri, componente IT, cosmetice, electronice, electrocasnice, gadgeturi, haine, home & deco, foto & video, genți & poșete, încălțăminte, îngrijire personală, jucării, laptopuri, ochelari, parfumuri, pet shop, sanitare, telefoane, televizoare, vacanțe și multe altele.
Black Friday sau Vinerea Neagră a fost organizată pentru prima dată în Statele Unite ale Americii, mai exact în Philadephia.
Black Friday este cea mai aglomerată zi de cumpărături din Statele Unite. În anul 2009, numărul cumpărătorilor a fost de 134 de milioane de persoane, care au cheltuit în total 10,69 de miliarde de dolari, potrivit wikipedia.org.
Citeste si: Pe ce dată este solstițiul de iarnă 2022? Vezi ce reprezintă, de fapt, fenomenul astronomic
Pe ce dată este Black Friday în 2022?
Magazinele participante la Black Friday România 2022 sunt: Flanco, Evomag, Altex, Emag, Quickmobile, F64, Alo Shop și Somproduct.
De asemenea, cei care vor să își achiziționeze articole vestimentare sau produse de îngrijire personală cu ocazia Black Friday 2022 pot accesa următoarele magazine: Fashion Days, Answer.ro, Decathlon, Jolidon, Sinsay, Hervis, Cropp, Sport Vision, Notino, Sephora, Avon sau Douglas.
Peste 130 de magazine s-au înscris în programul Black Friday 2022 și anunță zeci de oferte fabuloase.
Citeste si: Ora de iarnă 2022. Când se dau ceasurile înapoi cu o oră
Pe ce dată este Black Friday în 2022?
Conceptul de Black Friday a apărut pentru prima dată în România în anul 2011, iar de atunci și până în prezent fenomenul a luat amploare.
”Noi avem Black Friday vara, avem Black Friday miercurea și joia, avem Black Friday de primăvară, al treilea Black Friday al lunii noiembrie. Românii au preluat conceptul de Black Friday în 2011 și l-au personalizat așa cum le-a convenit comercianților. Așa se face că, la noi în țară, Vinerea Neagră a devenit un simbol al reducerilor.
Turiștii făceau scandal, erau furturi din magazine, erau și reduceri, bineînțeles și poliția din Philadephia folosea termenul de Black Friday pentru a descrie prăpădul. Treptat termenul a început să fie spălat, să i se acorde o conotație pozitivă, și retailerii au început să îl folosească pentru a-și denumi promoțiile pe care le aveau în vinerea de după Thanksgiving”, a spus Octavian Palade pentru digi24.ro.
În fiecare an, de Black Friday, românii se înghesuie să cumpere, tigăi, televizoare, telefoane și tot felul de produse mai mult sau mai puțin utile, doar pentru că sunt la reducere.
”Când le dai românilor un motiv de a cumpăra, imediat sunt cu click-ul acolo să ia. Milioane de produse la reducere, de la telefoane și televizoare smart până la mașini sau chiar lingouri de aur sau case. Asta înseamnă Black Friday, în 2018. Dacă ne întoarcem în timp, găsim Vinerea Neagră într-un context departe de cel de sărbătoare. Termenul a fost folosit pentru prima dată în septembrie 1869, pentru a marca o prăbușire istorică a bursei. Derulăm aproape un secol de istorie mai târziu, ajungem în anii '50, imediat după Ziua Recunoștinței şi găsim haos pe străzile din Philadephia”, a spus Cristian Florea, consultant social media, pentru sursa citată.