WowNews logo WOWnews
Stories
supermarket

Fotografie cu scop ilustrativ

Actualitate

Peste 2.000 de angajați rămân fără loc de muncă! Unul dintre cele mai vechi lanțuri de supermarketuri, zdrobit de Lidl! Dispărut de ani buni din România, acum se închide și în Belgia

Unul dintre cele mai vechi lanțuri de supermarketuri din Belgia se închide definitiv. Despre ce este vorba?

Brandul Cora a dispărut de ani buni de pe piața din România, iar acum reprezentanții vin cu un alt anunț, mai precis că lanțul de magazine se închide și în Belgia, iar schimbarea va avea locul la începutul anului 2026.

Ei bine, în acest caz, s-a ajuns la un acord pentru vânzarea sediului către Mitiska Reim, confirmând astfel o decizie care va afecta aproximativ 1.779 de angajați, dar bineînețeles, și o întreagă comunitate de consumatori fideli. 

Citeste si: Un nou concurent intră în „Casa iubirii”! „Am emoții! Hai, băiete!” DETALIUL care le-a ȘOCAT pe fete- kanald.ro

Citește și: Noua lege prin care pacienții pot face donații către unitățile sanitare a fost promulgată! Doritorii trebuie să țină cont de dispozițiile legale: „Șpaga nu se legalizează”

De preciat este că în această companie, peste jumătate dintre angajați au o vechime de peste 20 de ani, motiv pentru care Sindicatul SETCa solicită conducerii să exploreze alternative care să atenueze impactul plecărilor, având în vedere că 61% dintre angajați au peste 45 de ani, iar pentru mulți

dintre ei oportunitățile de reangajare pot fi limitate.

De ce s-a decis închiderea magazinelor Cora

Cât despre motivele care au condus la decizia de închiderea a magazinelor Cora, se pare că proiecțiile economice indică imposibilitatea redresării pe termen scurt și mediu.

Citește și: Pensia specială deghizată: Cum se mută privilegii dintr-un sistem în altul ca să nu pară pensie specială. Explicațiile specialiștilor: "Sunt artificii legislative create de către legiuitor, de către cei care construiesc legislație în România pentru propri

Au existat multe încercări de adaptare la schimbările din piață, inclusiv prin restructurări și planuri de recuperare, dar fără niciun rezultat, asta pentru că a fost și concurența din partea mărcilor Lidl și Aldi, dar și schimbarea obiceiurilor consumatorilor care au afectat profund performanțele Cora. 

supermarket

Fotografie cu scop ilustrativ

[Sursa foto: PixaBay]