kanald.ro
Actualitate
S-a finalizat expertiza în cazul tragediei din Veneția, în care o familie de români a pierit pe loc, alături de alte 18 persoane. La aproape un an de la teribilul accident, s-a aflat că autocarul avea defecțiuni la caseta de direcție
Ies la iveală noi detalii legate de tragedia din Veneția, unde 22 de persoane au murit și alți 14 au fost răniți. Expertiza a arătat adevărata cauză a accidentului rutier.
În luna octombrie a anului 2023, o tragdie fără margini s-a petrecut în apropiere de Veneția. Din nefericire, 22 de oameni au murit și alți 14 au fost răniți grav, după ce un autocar a căzut în gol de la 15 metri. Printre aceștia se afla și o familie de români, Mihaela, Mircea și fiicele lor.
S-au vehiculat mai multe ipoteze legate de cauza accidentului, însă acum s-a finalizat expertiza. Se pare că totul ar fi pornit de la o defecțiune tehnică a autocarului electric.
Răsturnare de situație în cazul accidentului rutier din Veneția
A trecut mai bine de jumătate de an de la accidentul cumplit de la Mestre, în apropiere de Veneția, unde 22 de persoane, printre care și 4 români, au murit, iar alți 14 au fost răniți grav.
Dacă în primă instanță credeau că șoferul a suferit un infarct în timp ce se afla la volan, acum s-a descoperit că ar fi vorba de o defecțiune tehnică la caseta de direcție.
De asemenea, se pare că și lipsa balustradelor de protecție din acea zonă a fost o problemă importantă, întrucât autocarul a căzut în gol de la o asemenea distanță.Accidentul rutier din apropiere de Veneția
Mai mult decât atât, anchetatorii au decis că imaginile surprinse pe camerele video din autocar să nu fie vizionate de rude, motiv pentru care le-au sigilat.
„Am primit un document, prin intermediul domnului avocat, prin care suntem anunțați – rudele persoanelor decedate sau rănite în accidentul din 3 octombrie 2023, în Veneția – că accidentul s-a produs din cauza unei defecțiuni la caseta de direcție a autocarului și a lipsei balustradelor de la pasaj, care aveau rolul de a încetini vehiculele și de a le sprijini în cazuri de forță majoră. Or, balustradele lipseau pe o porțiune din pasaj, lucru care a făcut ca autocarul să se prăbușească în gol, să se rostogolească în cădere și să cadă pe partea cu șoferul. Sub greutatea bateriilor, autocarul s-a tasat, astfel 21 de pasageri și șoferul au decedat.(...)
Până la acest moment, au fost discuții cu compania de asigurări a firmei care deținea autocarul defect. Suntem în faza de depunere a actelor solicitate de către aceștia, în vederea verificării lor. Toți cei vinovați trebuie să răspundă și o să mă asigur că acest lucru o să se întâmple, folosindu-mă de toate pârghiile legale ”, a mărturisit fratele Mihaelei Ogrezeanu, pentru Gândul.ro.
Cei patru români care au pierit în accidentul din Veneția