5 variante de mic-dejun sănătos pentru copii

5 variante de mic-dejun sănătos pentru copii. Copiii sunt pretențioși când vine vorba de mâncare, cu atât mai mult când vine vorba de micul dejun.

Distribuie pe:

Autor: R.L.

Sunt mulți copilași care refuză să mănânce dimineața sau care strâmbă din nas și cer preparate care sunt potrivite mai degrabă pentru masa de prânz sau cină. Wowbiz.ro sare în ajutorul mămicilor care sunt în căutare de idei de preparate sănătoase pentru micul dejun al micuților lor.

Iată ce variante de mic-dejun îți propunem:

5 variante de mic-dejun sănătos pentru copii

5 variante de mic-dejun sănătos pentru copii: Brioșe cu ouă și legume

Ouăle se află pe scurta listă a ingredientelor la care copiii nu strâmbă din nas. Părinții știu cât de importantă este în creșterea și dezvoltarea micuților proteina din ouă. Pe lângă efectele benefice pe care le au în dezvoltarea țesuturilor și a musculatorii sau sănătatea ochilor și a creierului, ouăle sunt gustoase și sățioase și pot fi încorporate într-o mulțime de rețete tocmai bune pentru micul dejun.

Brioșele cu ouă și legume arată bine și sunt foarte sățioase. Chiar dacă puștiul tău nu se dă în vânt după legume, cu siguranță nu va avea nimic împotrivă să le mănânce dacă le introduci în aluatul acestor brioșe.

Citeste si: Rețetă simplă de clătite cu dovleac. Un desert parfumat și delicios

 

Cum se pregătesc:

Bate ouăle cu puțină sare și piper și adaugă legumele preferate tăiate mărunt. Toarnă aluatul în forme speciale pentru brioșe unse cu puțin ulei și lasă la cuptor la 200 de grade Celsius pentru 12-15 minute sau până când brioșele devin aurii.

5 variante de mic-dejun sănătos pentru copii: Frigănele cu fructe de pădure

Frigănelele cu fructe de padure sunt gustoase, aromate și fresh. Ce copil ar spune nu unui mic-dejun dulce?

Cum se pregătesc:

Așază șase felii de pâine într-o tavă. Presară fructe de pădure în tavă, peste feliile de pâine. Bate 6 ouă, amestecă și 120 de mililitri de lapte și un strop de esență de vanilie. Opțional, poți adăuga o linguriță de sirop de arțar/agave sau miere. Toarnă mixul peste pâine și fructele de pădure, acoperă tava și las-o la frigider peste noapte. A doua zi, bagă la cuptor la 180 de grade Celsius timp de aproximativ 30 de minute sau până când capătă o culoare arămie. Dacă vrei, poți turna puțin sirop de arțar peste frigănele și la servire.

5 variante de mic-dejun sănătos pentru copii

5 variante de mic-dejun sănătos pentru copii: Fulgi de ovăz cu nuci și fructe

Chiar dacă micuțul tău ar prefera să mânânce cereale rafinate, cu ciocolată sau cu diverse alte arome, pline de zahăr, îl poți obișnui să consume cereale integrale, mult mai sănătoase și cu beneficii pentru sănătatea și dezvoltarea lui. Dacă vrea ceva mai dulce, poți adăuga banane sau sirop de arțar sau de agave. Cerealele sunt bogate în fibre, proteine, vitamine și minerale și o opțiune delicioasă atunci când vine vorba de micul dejun al copilului tău.

Cum se pregătesc:

Amestecă aproximativ 30 de grame de fulgi de ovăz cu 120-150 de mililitri de lapte (de origine animală sau vegetală) și lasă la frigider peste noapte. Dimineața presară deasupra fructele preferate ale copilului (proaspete sau uscate, banane, mere la cuptor, fructe de pădure), nuci, alune, semințe de chia, fulgi de cocos.

5 variante de mic-dejun sănătos pentru copii

5 variante de mic-dejun sănătos pentru copii: Budincă de quinoa cu dovleac

Quinoa se pregătește rapid, nu are gluten și poate fi folosită într-o mulțime de combinații gustoase. Puțini părinți se gândesc să includă quinoa în alimentația copiilor, dar noi vă spunem că este foarte bine tolerată de cei mici. (Vezi și: Tort Pavlova cu mascarpone și fructe de pădure. Rețeta unui deliciu )

Cum se pregătește:

Pune la fiert o parte quinoa în două părți lapte. Când începe să clocotească, redu focul la treapta medie și lasă pe foc încă 10 minute.

Într-o tigaie pune bucăți de dovleac din conservă (sau copt în prealabil), scorțișoară și puțină nucșoară și lasă pe foc, la temperatură medie, timp de 5 minute. Într-o cupă sau într-un pahar pune quinoa, mixul de dovleac, nuci mărunțite, zahăr brun sau fulgi de cocos.

5 variante de mic-dejun sănătos pentru copii

5 variante de mic-dejun sănătos pentru copii: Pâine prăjită cu ricotta și căpșune

Părinții în căutarea unor variante de mic-dejun sănătos pentru copii pot opta pentru o rețetă foarte simplu de pregătit și foarte rapid.

Cum se pregătește:

Pune la prăjit în toaster câteva felii de pâine. Când este gata, unge pâinea cu brânză ricotta și adaugă felii de căpșune.

După cum vezi, nu este greu să găsești idei pentru micul dejun al copilului tău. Chiar și cei mai pretențioși copii pot fi ademeniți cu preparate sănătoase și apetisante.

Galerie foto  Urmatorul articol
Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate