Vedete

Cristina Şişcanu, meniul cu care a slăbit 27 de kilograme şi ponturi pentru sezonul estival! Vedeta şi-a cumpărat bandă de alergat! EXCLUSIV!

Cristina Şişcanu, ponturi pentru sezonul estival! Vedeta şi-a cumpărat bandă de alergat!

Distribuie pe:

Autor: Lili Lascar

Cristina Șișcanu a slăbit miraculos după sarcină. Vedeta a scăpat de 27 kilograme într-un timp record și a dezvăluit pe blogul personal dieta-minune care a ajutat-o să ajungă la silueta ideală.

Mic dejun

Variante:

35g cereale integrale +250 ml de lapte 1,5% grasime sau 250 ml de iaurt 2% grasime

SAU

1-2 oua + 1 avocado (sau o leguma)+ 75 g de branza (nu grasa) sau 100 g de ton in suc propriu

SAU

Citeste si: Mamă, ce a dat Tavi Clonda din casă! Asta DA declaraţie îndrăzneaţă! Vezi ce viaţă sexuală au artistul şi Gabriela Cristea! DEZVĂLUIRI

50 g carne fiarta sau o cutie de branza cottage 2% grasime + o leguma +2 felii de paine integrala

Gustare 1 maxim 200 g de fruct (nu struguri, nu banana)

Prânz

Variante:

150 g carne de pui sau de curcan sau de vita la gratar sau la cuptor fara ulei + 200 g salata de cruditati fara ulei

SAU

200 g de peste la gratar sau la cuptor fara ulei + 200g de legume (nu cartofi!) la gratar sau la cuptor sau la abur fara ulei SAU + 125 g orez salbatic

SAU

300 ml ciorba/supa (sa nu aiba cartofi si nu radauteana) +50g de crutoane

G2 ZERO (deoarece mai mancam ciocolatele indulcite cu extract din stevie)

Cină

Variante:

Salata asortata cu 200 g de branza light sau carne (fiarta sau gratar) sau peste (gratar sau la cuptor) bucatele +10-12 masline + 125 g legume asortate

SAU

Citeste si: Cristina Şişcanu şi Mădălin Ionescu, dezvăluiri ULUITOARE din dormitorul lor! "Ne dor oasele" Vezi ce fac cei doi de ceva timp!

200 g de mamaliga+ 125 g de branza (nu grasa, de ex. telemea light)

SAU

135 g penne integrale + branza rasa light (telemea sau mozarella) (varianta mea preferata)

Se bea: cafea cu lapte 1.5% grasime, ceai de soc, ceai verde (fara zahar) si apa.

Ei bine, după o pauză în care nu a mai ţinut dieta respectivă şi nici nu a mai fost la sală, Cristina începe pregătirile serioase ale trupului ei pentru...plajă.

"Acum încep să-mi pregătesc corpul pentru sezonul estival. Avem două balcoane pe care le-am închis cu sticlă şi pe unul dintre ele mi-am pus banda de alergat. Vreau să fac din alergatul pe bandă o rutină zilnică, exact cum este spălatul pe dinţi. O să încerc să-mi şi organizez mai bine programul, ca să-mi strecor câteva şedinţe de sală săptămânal. În plus, deşi mă doare sufletul, o să mănânc mai rar dulciuri", a declarat amfitrioana emisiunii online Cristina Şişcanu Show.

Galerie foto