Hollywood-ul lovește din nou! Ce mișcare nouă a stârnit controverse

Noua mișcare în susținerea femeilor care vor să dărâme barierele impuse de societate.

Distribuie pe:

Tot mai multe vedete au renunțat la epilat și au început să se afiseze fără inhibiții cu parul la vedere. Motivul pentru care fac asta este unul cât se poate de întemeiat.

Laura Jackson, o tânără de 21 de ani din Marea Britanie, a lansat la începutul acestui an o campanie intitulată „Janihairy”. Campania încurajează femeile „să se elibereze de constrângerile societăţii“ și să renunșe la epilat fără frica de a fi judecate sau criticate.
Cele care susțin campania sunt provocate să posteze în mediul online fotografii care să dovedească sustinerea lor. Astfel, mai bine de 2,000 de femei din toata lumea, „din Brazilia până în Romania, scrie presa internațională, s-au alăturat campaniei și au publicat imagini cu picioarele și cu subrațul neepilate, confrom cancan.ro.

De asemenea, inițiatoarea miscării a început si o strângere de fonduri ad-hoc.

Citeste si: Prețul incredibil al controversaților ochleari ai avocatei lui Radu Mazăre

„Cred în alegerea mea”

„Cred în alegerea mea de a mă epila când voi dori, nu pentru că aş fi considerată dezgustătoare“, a fost mesajul uneia dintre susţinătoarele campaniei.

În afară de persoanele obișnuite, printre susținatoarele campaniei inițiate de Laura Jackson se numera mai multe vedete de la Hollywood.
Madonna și fiica ei, Britney Spears, fiica lui Bruce Willis și a lui Demi Moore și nu numai, au avut curajul de a-și publica pe conturile lor de socializare fotografii în care apapr neepilate.
Bineînțeles, mișcarea a stârnit și controverse dar și comenatrii negative din partea persoaneor care sustin ca neepliarea este o formă de neglijență.

Citeste si: Brigitte și Florin Pastramă, scandal monstru la cumpărăturile pentru nuntă! „Dă-mi o culoare țigănească! Să mor io dacă nu-mi place! Asta-i, fă!”

Citeste si: Mocanu de la Puterea dragostei a fost în Germania cu Jador și DeSanto! Bogdan a luat microfonul și ce a urmat a făcut tot clubul să îi aclame numele și să aplaude

Tot mai multe campanii pe această temă prind contur 

Campania, care se numește “Epilatul este o opțiune, NU o probabilitate”, aparține unui brand care produce aparate de ras pentru femei. Compania este cunoscută datorită faptului ca promovează naturalețea în rândul femeilor, iar decizia de scăpa de el trebuie să fie luată de fiecare femeie în parte, fără implicarea stereotipurilor societătii.

În reclama apar mai multe femei in diferite costume de baie, la plaja sau la piscina, mândre cu trupul lor, chiar daca nu sunt epilate, relateaza jurnalistii Daily Mail. Scopul campaniei este acela de a sparge traditia prin care femeile obișnuiesc să se epileze complet atunci când merg la plajă.

Citește mai mult despre acest subiect aici.

 

Urmatorul articol
Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
P
Setari de confidentialitate