Mihaela Rădulescu și-a închis magazinele de haine pentru copii din România! Ce gaură financiară i-a produs "Picioru' gras"?

Mihaela Rădulescu și-a închis magazinele de haine, a căror imagine era Ayan, fiul ei.

Distribuie pe:

Autor: Matei Vaihan

fara descriere
Mihaela Rădulescu și-a închis magazinele de haine pentru copii, cu care spera să dea lovitura. Vedeta şi-a deschis, în 2009, într-un mall din Bucuresti, un magazin cu haine pentru copii, numit Picioru’ gras, a cărui imagine era chiar fiul ei, Ayan. Ulterior, au mai apărut magazine în mall-uri din Constanţa, Alba-Iulia, Timişoara, Iaşi, Cluj-Napoca şi Suceava. (vezi cum s-au evaporat câștigurile din televiziune ale Mihaelei Rădulescu)


In articol:

Citeste si: A sters pe jos cu Mihaela Radulescu! Iulia Albu nu s-a putut stapani: ”Nu inteleg de ce...”

Citeste si: Veste bună pentru fiul Mihaelei Rădulescu! Ayan îşi poate vedea în sfârşit tatăl

Citeste si: Cele mai compromițătoare dezvăluiri despre Meghan și Harry. Cuplul e revoltat - evz.ro

Citeste si: Fiul Mihaelei Rădulescu e un mare cuceritor! Ayan a ieşit cu trei fete deodată la un restaurant din Monte Carlo! FOTO

Firma prin care se derulează afacerea cu haine, „Kinder Magic Store SRL”,  a pierdut aproximativ 1,5 milioane de euro între 2009 si 2017. Practic, fiecare an a consemnat pierdere, firma nefiind niciodata pe profit, chiar daca afacerea a beneficiat de imaginea Mihaelei Radulescu. La fel s-a întâmplat şi în 2018, când deficitul firmei a fost de 97.196 de lei.  Astfel, de la înfiinţare, pierderea totală a firmei a fost de 7.089.179 lei, adică aproximativ 1,6 milioane de euro.

fara descriere

Mihaela Rădulescu și-a închis magazinele de haine. Nu mai vinde nici pe internet

La finalul lui 2018, datoriile „Kinder Magic Store SRL” erau de 7.680.531 lei, adică de aproximativ 1,65 milioane de euro. Dacă adăugăm şi pierderile totale de 1,6 milioane de euro, reiese că afacerea a produs o gaură financiară de aproximativ 3,25 milioane de euro. Sătulă să bage bani în continuare, Mihaela a decis, se pare, să închidă de tot magazinele inaugurate acum un deceniu.

Lucrul acesta e dovedit de cifra de afaceri a firmei, care a scăzut uluitor, de la aproximativ 1,5 milioane de lei în 2011 la doar 4.842 de lei în 2018, adică doar 1.000 de euro rulați într-un an. Mai mult, s-a închis și pagina de internet care găzduia magazinul online Picioru gras, dar și pagina de facebook a acestuia, pe care erau promovate produsele.

Galerie foto  Urmatorul articol
Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
Setari de confidentialitate