Moartea lui Răzvan Ciobanu ridică semne de întrebare! Se colaborează cu America pentru a afla dacă mașina în care a murit a fost sabotată

Mașina pe care Răzvan Ciobanu o conducea, o parte din piese au fost trimise în America pentru a afla detalii legate de moartea lui.

Distribuie pe:

Autor: A.V.

Răzvan Ciobanu se afla la volan în momentul în care a murit. El a condus o bună perioadă de timp pe câmp, fără un scop anume, apoi s-a izbit cu viteză de copaci, s-a rostogolit cu mașina, a fost aruncat din mașină și a murit.

Anchetatorii, însă, pendulează în jurul a trei ipoteze importante. A fost sau nu o sinucidere? Cineva a încercat să-l omoare sau a fost pur și simplu un accident? Oamenii legii încearcă să găsească răspunsuri pentru aceste întrebări.

Citeste si: Mesajul Ioanei Ginghină care confirmă despărțirea de Alexandru Papadopol: "De aproximativ un an..."

Citeste si: Irina Loghin a ajuns la neurolog! „Accidentul vascular vine hoțește”

Citeste si: Viorica Dăncilă, confruntare cu o femeie nervoasă la Bârlad! "Nu v-a fost rușine? Dacă intru acolo, bag mâna în părul ei..."

Anchetatorii au adunat probele de la locul accidentului și le-au dus la o reprezentanță din București, dar oamenii de la firma respectivă au transmis că trebuie ca bucățile de bord să fie trimise în America, pentru a se afla cu exactitate cum s-a produs incidentul. Mașina avea mulți senzori, aceștia fiind utili în cazul morții lui Răzvan Ciobanu, căci pot oferi informații esențiale.

”Bordul mașinii a fost trimis de polițiștii rutieri constănțeni la reprezentanță, la București, însă cei de acolo au decis să-l trimită în America, la firma-mamă. A fost decizia lor, probabil că au laboratoare mai performante. Toate datele înregistrate electronic cu ajutorul senzorilor din dotarea mașinii vor fi interpretate de specialiștii americani. Astfel se vor afla viteza de dinainte de impact, de la impact, de câte ori s-a răstunat și din ce cauză. Senzorii scaunelor și airbagurile vor arăta dacă a mai fost cineva în mașină, iar alți indicatori deosebit de sensibili vor arăta dacă mașina a fost acroșată, cât de puțin, de alt autoturism, înainte de a ieși de pe drum și de a rula pe câmp aproximativ un kilometru. Totul va fi calculat la secundă”, au declarat surse judiciare pentru libertatea.ro.

Urmatorul articol
Clipul zilei pe WOWBIZ.RO:
P
Setari de confidentialitate