
kanald.ro
Selly, lecție de viață după ce a atins succesul
Vedete
Selly s-a schimbat radical de când a devenit celebru.
Selly a plecat de jos și astfel a reușit ca încă de la o vârstă fragedă să cunoască succesul pe plan profesional.
Are puțin peste 20 de ani, dar trăiește viața la care mulți pot doar visa: este celebru, bogat și are o parteneră pe măsură.
Acum, însă, după ce a văzut cât de greu se câștigă banii, muncind pentru fiecare dorință pe care și-a îndeplinit-o, vlogger-ul vine cu o lecție de viață pentru tinerii care îi calcă pe urme.
Dacă până nu de mult spune că tot ce câștiga investea în imaginea sa și în lucrurile materiale ale vieții, acum prioritățile sale s-au schimbat radical.
Tânărul influencer spune că nu a devenit neapărat mai econom, ci a învățat în ce să investească, astfel încât satisfacția să fie pe termen lung, nu doar una de moment.
Așadar, dacă înainte era o prioritate să îmbrace numai haine de firmă, să conducă mașini foarte scumpe, să stea în locuri luxoase, acum Selly vrea să investească cea mai mare parte din câștigurile sale în carieră.
Este sus, dar vrea să ajungă și mai sus, așa că banii acum se duc în proiectele și filmele pe care le pune pe picioare, căci recunoaște că a ajuns în punctul în care și-a dat seama că valoarea unui om nu stă în hainele și accesoriile scumpe, ci în ceea ce lasă în urma sa.
”Nu știu dacă am devenit neapărat mai econom, dar cred că s-au schimbat lucrurile pe care cheltui banii. Nu mai dau banii pe aceleași lucruri. Nu cred că mai cheltui atât de mult pe haine și pe genul acesta de mofturi, mai mult pe lucruri cu adevărat utile. Știi cum e, prima dată îți satisfaci cele mai arzătoare dorințe, când dai prima dată de succes. Nu mai pun atât accent pentru că eu consider că nu ai nevoie de niște haine scumpe ca să demonstrezi valoarea cuiva. Cred că valoarea iese din alte lucruri. Mi-am dat și eu seama de treaba asta cu timpul, evident, într-un proces de maturizare și acum prefer să îmi investesc banii în chestii cu adevărat utile”, a spus Selly la un post TV.