
kanald.ro
Vedete
Dacă în trecut scoteau hit-uri îmrpreună, acum lucrurile nu mai stau chiar așa.
Viorica și Ioniță de la Clejani sunt unii dintre cei mai apreciați, îndrăgiți și ascultați artiști din România. După ce copiii lor s-au făcut mai mari, i-au implicat în piesele lor, iar ceea ce a ieșit este deja foarte bine știut. Împreună cu Margherita și cu Fulgy, Clejanii au scos multe hit-uri care au ajuns rapid la inimile fanilor din România și de peste hotare. Totuși, recent, toată lumea a observat că cei doi artiști au încetat colaborarea cu propriii copii, iar acum fanii vor să știe care este și motivul.
Deși i-au inițat de mici în tainele muzicii și împreună au scos hit-uri care și astăzi sunt ascultate și îndrăgite de fani, acum cei patru nu mai colaboreză pe plan muzical. Se pare că Margherita și Fulgy s-au reorietat către alte cariere, iar muzica a picat pe locul doi. Tinerii se pare că nu s-au mai regăsit în genul muzical pe care îl cântă Viorica și Ioniță de la Clejani.
Margherita se concentrează mai multe pe atelierul de haine pe care îl deține și care o ține ocupată mai tot timpul.
Nu a uitat însă și de cântat. În vara anului trecut a lansat o piesă, „Elicopter”, care a adunat circa 500 de mii de vizualizări și foarte multe aprecieri din partea fanilor.„Marga a început cu muzica trap (…)”, au declarat cei doi la o emisiune TV.
Cât despre Fulgy, fiul cel mic al Clejanilor, care la bază este chitarist, chitarist basist, pianist și producător muzical, după izbucnirea pandemiei, el s-a reoriett către online. Astfel, a luat naștere Moft TV, emisiunea sa online.
Fiul artiștilor trece printr-o perioadă destul de controversată. A făcut mai multe afirmații incredibile și a amenințat pe rețelele de socializare mai multe personalități, printre care și pe sora sa vitregă, Ramona.
„Este foarte delicată situația. Bine, sunt câteva emisiuni pe care le respectăm. Sunt majoritatea emisiunilor unde nu se promovează artiștii decât cu un scandal. Nu spun că e o invenție românească. Fulgy urmărea cariera și modul de promovare ale unor artiști internaționali.
Oamenii fac lucrurile astea în continuare în America. El a început să urmeze această strategie de marketing și a și funcționat. A făcut o emisiune online, n-a interesat pe nimeni. Uite toată lumea vorbește acum despre el. Eu nu am fost de acord cu această strategie. I-am zis: măi, strategia asta merge până la un punct. Noi suntem în România, tu nu ești Snoop Dogg”, a spus Ioniță de la Clejani, tatăl lui Fulgy.