WowNews logo WOWnews
Stories
Radar de vedete cu Mircea N. Stoian! Incredibilele ”aventuri” ale cuplului Carmen de la Sălciua şi Culiţă Sterp! ”Campania lor de poziţonare e prost gândită şi râncedă ca un borcan de untură uitat vara în Herăstrău”

Vedete

Radar de vedete cu Mircea N. Stoian! Incredibilele ”aventuri” ale cuplului Carmen de la Sălciua şi Culiţă Sterp! ”Campania lor de poziţonare e prost gândită şi râncedă ca un borcan de untură uitat vara în Herăstrău”

Mircea N. Stoian vorbeşte despre cuplul cel mai mediatizat din lumea muzicii de... petrecere

Carmen de la Sălciua şi Culiţă Sterp sunt doi anonimi cântători de manele. Nici măcar manelişti adevăraţi, precum Florin Salam sau Adi Minune, care au acest statut câştigat prin muncă şi talent. Anonimi şi nu cântăreţi, pentru că a cânta chiar şi manele, trebuie să stăpâneşti şi cele două coarde vocale cu care te-a înzestrat mămicuţa ta la naştere şi să ai puţintică tehnică vocală.

De nişte luni bune, media online este intoxicată cu gazul de eşapament al ”aventurilor ” cuplului mai sus menţionat, care are, sau nu-are treabă, ba se ceartă, ba se împacă, ba se înşeală unul pe altul în văzul lumii, într-un năucitor

carusel al prostului gust. Nu ştiu cine le-o fi povestit ăstora doi că o campanie eficientă de PR (Public Relations pentru o cunoştiinţă de-a mea mai prostuţă, care mă întreba acum câteva zile ce e aia) care are drept obiectiv ca poporul devorator de lăutărisme şi manele de cartier să ia act de prezenţa în spaţiul public a celor doi, înseamnă să fie toată ziua prezenţi în zona taboidă. Ştirile despre ei miros de la o poştă a făcătură, ca peştele stricat din piaţa Obor.

Dacă vreo persoană ar pune boticul umed, de iepuroaică în călduri, la tot ce se scrie despre mini-maneliştii pomeniţi mai sus, ar avea impresia că telenovelele alea sud-americane sunt nişte plicticoase petreceri cu bere în faţa blocului faţă de festinul existenţial al cuplului Carmen de la Sălciua şi Culiţă Sterp. (intră să vezi cum o demolează Mircea N Stoian pe Marina Almăsan)

M-am uitat pe youtube la ”producţiile” artistice ale divei de la Sălciua şi mi s-au strepezit dinţii instantaneu.

Câinele meu latră mai armonios decât cântă doamna, aşa că problema valorii artistice nu se pune. Tot ce vor să obţină cei doi prin prezenţa agresivă în media este vizibilitatea. Ea, cu aere de divă de provincie, îmbrăcată ca un magazin de  sorcove, el cu aere de băiat de cartier cu sprâncenele aranjate la frizer, pardon, la beauty salon, sunt imaginea iconografică destinată hălci bune de public grabnic devorator de muzică proastă.  Din păcate, campania lor de poziţonare e prost gândită şi râncedă ca un borcan de untură uitat vara în parcul Herăstrău.

Nu poţi suplini lipsa de valoare artistică prin ştiruţe legate de viaţa de cuplu, aşa cum nu poţi pune o găină să mergă singură cu bicicleta. Campania la fel de naivă de promovare a cuplului, ca şi textele de o stupiditate debordantă a cântecelor celor doi, stârneşte râsul şi rezultatul nu poate fi decât o patetică eşuare în anonimatul care i-a consacrat. Morala sună şi ea din clopoţelul poveştii. Oricâtă promovare ai avea în presă, oricâţi bani ai cheltui să se scrie despre tine, dacă mediatizarea nu este dublată şi de un strop de talent, efortul e la fel de inutil ca acela de a umfla caucicurile de la tractor cu pompa de

la bicicletă. Zile bune să aveţi în continuare, ca supa de pui la răceală.

citeste totul pe mircenstoian.ro